Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی انتشار خبر حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در مقابل امامزاده محمد کرج در روز پنجشنبه شش شهریور ماه و فوت سرنشین‌های آن  مشخص شد که علت حادثه اختلافات خانوادگی بوده است.

سرهنگ محمد نادربیگی با بیان اینکه به دنبال وقوع این حادثه، تحقیقات پلیس در خصوص شناسایی علل آن آغازشدگفت: با  تحقیقات تکمیلی پلیس هویت همسر  زن ۳۵ ساله و محل سکونتش در یکی از مناطق تهران شناسایی و پس از احضار به پلیس آگاهی استان البرز در توضیح زوایای پنهان این پرونده گفت که  با  همسرش دچاراختلاف خانوادگی بودند که در روز حادثه این اختلافات شدت گرفته و همسرش به همراه دختر هشت ساله اش که دچار بیماری صعب العلاج بوده در نتیجه یک تصمیم عجولانه منزل را ترک کرده و سوار بر خودرو شخصیشان به سمت نقطه نامعلومی حرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود : این خانم پس از حرکت به سمت شهر کرج خودرو را مقابل امامزاده محمد پارک کرده و باریختن بنزین  به داخل خودرو آن را آتش می زند که در این حادثه فرزندش داخل خودرو  فوت کرده و خود نیز پس از انتقال به مراکز در مانی  به علت شدت سوختگی فوت می‌کند.

گفتنی است، تحقیقات تکمیلی در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی امامزاده محمد کرج پلیس آگاهی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی، گفت: مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، محمود مرادی نراقی پیش از ظهر امروز در بازدید مشترک با اداره اوقاف شهرستان تفرش از اجرای عملیات مرمت بنای تاریخی امامزاده محمد فم(ع) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امامزاده محمد تفرش از نسل حضرت سید سجاد امام زین العابدین (ع) و جد مقام معظم رهبری است، امامزاده محمد(ع) به عنوان قطب فرهنگی تفرش و یکی از زیبا‌ترین بناهای تاریخی مذهبی استان مرکزی به شمار می‌رود و به جهت اهمیت بنا باید مرمت و بازسازی آن مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: آرامگاه امام زاده محمد فم که به شماره 432 در تاریخ 5 اسفند 1341 به ثبت آثار ملی رسیده است، عملیات مرمتی امامزاده محمد فم در شهرستان تفرش که قبلا به صورت غیر اصولی انجام شده بود در چند مرحله با طرح مرمتی و با نظارت کارشناسی اداره کل میراث‌فرهنگی انجام شد و در این مرحله گنبد و بخشی از محوطه این بنای تاریخی دوره صفویه نیاز به مرمت دارد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی اظهار داشت: پیرو انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه با اداره کل اوقاف و امور خیریه، هیئت امنا و شهرداری تفرش و با کمک ظرفیت خیرین این شهرستان مراحل پایانی مرمت این بنای تاریخی در دستور کار قرار گرفته است.

مرادی بیان کرد: این مکان مقدس دارای بقعه، ایوان، آستانه، حجره و حیاط است. در سردر ورودی امامزاده محمد هنرهای مختلفی به‌کار رفته است و دارای یک بنای مرکزی است که اصل بنا مربوط به اواخر قرن هشتم هجری و دوره ایلخانی است که بعد از آن تعمیر و بازسازی شده است. این بنای تاریخی توسط معماری زیبای یک اصفهانی انجام شده که از تزئینات، آجرکاری، کاشیکاری و نقاشی زیبایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید مشترک میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی و اداره اوقاف شهرستان تفرش، هیئت امنا و شهردار تفرش مقرر شد اجرای عملیات مرمت بنای تاریخی امامزاده محمد فم(ع) در شهرستان تفرش تسریع پیدا کند و در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!