Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:35:54 GMT

۹۱ کنتور حجمی هوشمند در استان زنجان نصب شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۳۰۷۸

۹۱ کنتور حجمی هوشمند در استان زنجان نصب شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل افشاری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کار گروه آب و کشاورزی در محل شرکت آب منطقه‌ای زنجان، به وضعیت نصب کنتورهای حجمی هوشمند در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی پنج ماهه سال جاری ۹۱ کنتور حجمی هوشمند در استان نصب شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع تاکنون بیش از ۵۹۸ حلقه چاه آب کشاورزی در استان زنجان به کنتور هوشمند مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان، با بیان اینکه با هوشمند سازی تمامی چاه‌ها در استان از اضافه برداشت بیش از ۱۵۰ میلیون مترمکعب آب جلوگیری می‌شود، گفت: نصب کنتورهای هوشمند در شرایط کم‌آبی ابزاری کارآمد برای مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی است.

افشاری تأکید کرد: با استفاده از کنتور هوشمند میزان آب مصرفی، اندازه گیری شده و به وسیله نرم‌افزار نصب‌شده مخابره می‌شود و این اطلاعات حجم آب استحصالی هر چاه و اضافه برداشت‌های احتمالی مشخص می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان، ابراز داشت: با مشارکت بهره‌برداران برای نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب کشاورزی از آثار مخرب بهره‌برداری بی‌رویه از منابع آب زیرزمینی جلوگیری می‌شود و استقبال برای نصب کنتور حجمی هوشمند در استان خوب است.

کد خبر 5012326

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین آب شرب چاه آب محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شیوع کرونا شهرکرد حجمی هوشمند در استان نصب کنتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: مشهد یکی از شهرهای پیشگام در حوزه حمل‌ونقل هوشمند است، از این رو ما نیازمند به‌روز رسانی و توسعه زیرساخت‌های این نوع از حمل‌ونقل در مشهد هستیم.

قاسم طاهری با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر مشهد در حمل‌ونقل عمومی و در حوزه پارکینگ شهری و دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با چالش‌هایی روبه‌رو است.

وی افزود: در این رویداد نیازهای خود را به صنعتگران ارائه می‌دهیم تا برای برطرف کردن آن چاره‌اندیشی شود، برای مثال یکی از مسائل ما در حوزه پارکینگ شهری مسئله پلاک‌خوانی هوشمند خودروهای پارک شده در حواشی معابر است و

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: یکی دیگر از نیازهای ما در بخش دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی بحث طراحی و ساخت قفل هوشمند است.

طاهری اضافه کرد: همچنین از صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برای ساخت و طراحی سیستم سخت کار تعویض دنده و طراحی سیستم ترمز دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی مستقر در مشهد مقدس استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 749931

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • برجسته کاری حجمی فرش بیجار (فیلم)
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند