Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:24:17 GMT

باشگاه گل گهر علیه شایعات نقل و انتقالاتی بیانیه داد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۳۰۷۹

باشگاه گل گهر علیه شایعات نقل و انتقالاتی بیانیه داد

باشگاه فوتبال گل گهر سیرجان در رابطه با اتفاقات و اخباری که طی روزهای گذشته در مورد نقل و انتقالات این باشگاه به گوش می رسد بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش"ورزش سه"، در روزهای اخیر گل گهر یکی از باشگاه هایی بوده است که اخبار نقل و انتقالاتی زیادی در مورد این تیم به گوش می رسد. از گزینه های سرمربیگری تا بازیکنانی که قرار است به این تیم بیایند یا از گل گهر جدا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود باشگاه گل گهر ساعتی قبل بیانیه ای را در این رابطه منتشر کرد:


به دنبال انتشار برخی اخبار نادرست پیرامون نقل و انتقالات تیم فوتبال گل‌گهر؛ باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان با اعلام بیانیه‌ای، از علاقه مندان به فوتبال و هواداران این باشگاه خواست که اخبار موثق و قطعی را از طریق درگاههای اطلاع رسانی رسمی باشگاه گل گهر دنبال و از توجه به شایعه ها و حدس و گمان ها خودداری کنند.
متن بیانیه باشگاه گل گهر به شرح ذیل می باشد:

به نام خدا

با عنایت خداوند متعال، بلافاصله پس از مسجل شدن حضور تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر فصل بیستم، این باشگاه به دنبال انتخاب، تایید و به کارگیری افراد مجرب و حرفه‌ای است تا تیم فوتبال خود را برای حضور در لیگ برتر فصل آینده به بهترین شکل ممکن مدیریت نموده و ترکیب نهایی آن را مشخص کند. اما در این بین برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه شایعه هایی را مبنی بر خرید برخی بازیکنان و به کارگیری برخی مربیان در تیم فوتبال گل‌گهر منتشر نموده اند که ناشی از حدس و گمان و گاه زاییده ذهن آنان می‌باشد. حتی پا را فراتر نهاده و صحبت از پیشنهاد مبالغ کلان به برخی مربیان و بازیکنان می کنند.
باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان ضمن احترام به تمامی خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه اعلام می دارد هرگونه مذاکره و توافق با مربیان و بازیکنان در فصل نقل و انتقالات صرفاً از طریق درگاه های اطلاع رسانی رسمی باشگاه منتشر می‌گردد و این باشگاه هیچ یک از اخبار منتشره در خصوص نقل و انتقالات را که از سایر درگاه های رسانه ای در دسترس شهروندان قرار گرفته است تائید نمی کند.

 

لذا به اطلاع کلیه شهروندان، هواداران و علاقمندان به حوزه فوتبال می‌رساند اخبار موثق و قطعی نقل و انتقالات و تغییراتی که در ساختار تیم فوتبال گل‌گهر ایجاد می‌شود را تنها از طریق مراجع رسمی اطلاع رسانی این باشگاه دنبال نمایید و اجازه ندهید اخبار ناموثق و نادرست، با ایجاد حواشی؛ به روند طبیعی نقل و انتقالات باشگاه ضربه بزند و افکار مخاطبان را مخدوش نماید.
در پایان به اطلاع می رساند، باشگاه گل گهر این حق را برای خود قائل است چنانچه خبرنگار یا رسانه ای با اصرار بر انتشار اخبار ناموثق و کذب بخواهد خاطر مخاطبان و هواداران این باشگاه را مکدر نماید ، از راه های قانونی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان

نقل و انتقالات 1399 گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 گل گهرسیرجان تیم فوتبال گل گهر نقل و انتقالات باشگاه گل گهر گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی

جنبش حماس از تصمیم ترکیه برای پیوستن به پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی دادگستری استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم ترکیه برای پیوستن به پرونده جاری (نسل‌کشی رژیم صهیونیستی) در دیوان بین‌المللی دادگستری که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، استقبال کرد و این اقدام را برای مردم فلسطین مهم دانست.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، در این بیانیه آمده است: تصمیمات اتخاذ شده توسط ترکیه برای مردم فلسطین که در معرض یک نسل‌کشی وحشتناک قرار گرفته‌اند، بسیار مهم است.

از سوی دیگر وزارت بازرگانی ترکیه نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مرحله دوم اقدامات انجام شده در سطح دولتی آغاز شده و مبادلات صادراتی و وارداتی مربوط به رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

«هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه ترکیه پیش از این گفته بود که «ترکیه نیز به پرونده جاری (نسل‌کشی اسرائیل) در دیوان بین‌المللی دادگستری که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، خواهد پیوست.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم