Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@13:05:21 GMT

پدافند هوایی در بخش‌های مختلف به استقلال رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۳۲۷۷

پدافند هوایی در بخش‌های مختلف به استقلال رسیده است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور گفت: پدافند هوایی در بخش‌های مختلف به خودباوری و استقلال رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز، صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: پدافند هوایی چهار مأموریت اصلی کشف، شناسایی، رهگیری و درگیری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور با اشاره به اینکه با همکاری با شرکت‌های دانش بنیان در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های زیادی رسیده‌ایم، بیان‌کرد: پدافند هوایی تجهیزات محور است و در بخش‌های مختلف مأموریتی به خود باوری و استقلال رسیده است.


پرویز افزود: بنا بر گفته مقام معظم رهبری پدافند هوایی در خط مقدم دفاع از حیثیت، موجودیت و آبروی کشور است که این یک مدال افتخارآمیز برای ما محسوب می‌شود.


وی گفت: حوزه پدافند هوایی شرق کشور شامل استان‌های خراسان‌جنوبی، جنوب خراسان رضوی، سه چهارم سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از استان کرمان است.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نگذاشتیم که ذره‌ای از انجام مأموریت‌های خود قصور داشته باشیم.


سرتیپ دوم پرویز بیان‌کرد: چه در سیل اخیر در خراسان‌جنوبی و چه در بحث کمک‌های مؤمنانه، پدافند هوایی شرق کشور کمک‌ها و خدماتی بسیار ارزنده ای را نسبت به آسیب دیدگان به ویژه در روستاهای محروم خراسان‌جنوبی داشته است.


وی ادامه‌داد: در روزهای آتی به نیت ۳۱۳ نفر یاران امام زمان (عج) بسته‌های کمک معیشتی و لوازم التحریر را تقدیم جامعه هدف در مناطق مرزی و محروم خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور یادآور شد: نخواهیم گذاشت کوچک‌ترین پرنده‌ای بدون رعایت استاندارد قانونی بین‌المللی وارد حریم هوایی ایران اسلامی شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی پدافند هوایی ارتش فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی