Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع نزدیک به علی لاریجانی گفت: تمایل لاریجانی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ و شرط گذاشتن برای برخی طیف های سیاسی کشور، داستان‌سرایی و از اساس کذب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع نزدیک به علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس در گفت‌وگو  با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر تمایل لاریجانی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم و شروطی که در این زمینه توسط وی مطرح شده، گفت:  تمایل لاریجانی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ و شرط گذاشتن برای برخی طیف های سیاسی کشور، داستان‌سرایی و از اساس کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان این که  خبر تمایل لاریجانی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ و به تبع آن گذاشتن برخی شروط خطاب به طیف های سیاسی برای شرکت در انتخابات نادرست است افزود: این گونه داستانسرایی‌ها در گوشه و کنار  فضای مجازی شکل می‌گیرد، اما ما به ازای واقعی و سیاسی ندارد.   این منبع نزدیک به لاریجانی افزود: واقعیت این است که لاریجانی تمایلی به شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ ندارند و  وقتی چنین تصمیمی در بین نباشد، شرط گذاشتن برای طیف های سیاسی نیز از اساس، قصّه‌پردازی است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ برای شرکت در انتخابات تمایل لاریجانی طیف های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم