Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال شاکری، درباره مدیریت جمع آوری زباله‌های کرونایی و عفونی در تهران، گفت: زباله‌های بیمارستانی یکی از پسماندهای بسیار مهمی است که جمع‌آوری و دفع آن به برنامه‌ریزی نیاز دارد و این کار براساس مصوبه‌های شهرداری و دولت باید توسط دستگاه‌های زباله سوز تعبیه شده، اجرا شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از صحبتهای برخی از مسئولان متولی مدیریت پسماند در تهران که تنها به بیان مشکل اکتفا کرده و اقدام موثری انجام نمی‌دهند، افزود: مسئولان متولی باید عملکرد و اقدامات خودشان را برای حل مشکلات موجود تشریح کرده و در صورت برخورد با موانع از دولت و مجلس کمک بخواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مدیریت پسماندهای عفونی هیچ خلاء قانونی نداریم

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای مدیریت پسماندهای عفونی هیچ خلاء قانونی نداریم تاکید کرد: هیچ مشکلی به لحاظ تکنولوژی و فناوری در حوزه ساخت دستگاه‌های زباله سوز نداریم. از این رو رفع مشکلات موجود در گرو همت و اراده مسئولان است.

این نماینده مردم در مجلس، با تاکید بر اینکه مراکز دانشگاهی هیچ مشکلی با اجرای برنامه‌های مربوط به جمع‌آوری و دفع زباله‌های عفونی ندارند، اضافه کرد: توانایی ساخت دستگاه‌های زباله سوزی در کشور وجود دارد و باید از آنها بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم، با تاکید بر اینکه مدیریت پسماندهای عفونی مشکل غیرقابل حلی در تهران نبوده و با مدیریت و برنامه ریزی صحیح رفع شدنی است، ادامه داد: قوه قضاییه به عنوان حافظ منافع عموم مردم باید به موضوع مدیریت زباله‌های کرونایی و عفونی ورود کرده و با کوتاهی مسئولان مربوطه که سلامتی مردم را به مخاطره می‌اندازند، قاطعانه برخورد کنند./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم

سه نماینده استان زنجان در بهارستان با برگزاری انتخابات یازدهم اسفند مشخص شدند و تعیین تکلیف دو نماینده دیگر در حوزه‌های انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شد و نبی‌الله محمدی و سیدمحمد اسماعیلی در دور دوم انتخابات مجلس به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز دیگر بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم نمانده است، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم دو کاندید رقابت می‌کنند و فضای رقابتی بین این دو نماینده حکم‌فرماست، در این گزارش بر آن شدیم تا به معرفی نامزدهای راه پیدا کرده به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بپردازیم.

نبی‌الله محمدی متولد ۱۳۵۷ است، مقطع ابتدایی را در مدرسه اسرافیل گنجی و راهنمایی را در مدرسه حافظ و دبیرستان را در مدرسه قدس زنجان سپری کرد و بعد از گذراندن دوره کارشناسی در ابهر رشته مدیریت دولتی در قزوین را در مقطع ارشد ادامه داد و مقطع دکتری را در دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات تهران در رشته مدیریت دولتی با معدل الف به پایان رساند.

وی تدریس را از سال ۱۳۸۱ به عنوان دبیر در هنرستان‌های کار و دانش هفتم تیر و ابوریحان و خوارزمی شهر خدابنده آغاز کرد و در سوابق کاری‌اش رئیس اداره اداره ورزش و جوانان، رئیس دانشگاه پیام نور دیده می‌شود، سال ۱۳۹۳ از وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل می‌شود و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته مدیریت دولتی مشغول امر پژوهش و تدریس است.

ارائه بیش از ۶۰ مقاله علمی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی با موضوعات مدیریتی و سیاسی و خط مشی‌گذاری و بودجه‌ریزی و تألیف کتاب‌های کارآفرینی سازمانی و مدیریت امور استخدامی با رویکرد راهبردی بخشی از فعالیت‌های علمی وی است، این داوطلب یازدهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه زنجان و طارم در دور اول ۲۶۶۷۰ رأی را کسب کرد.

محمد اسماعیلی، نیز کارشناس علوم سیاسی کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس نهم و فرمانده گروهان و جانشین گردان (جانشین شهید حمید باکری) در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

وی رئیس ستاد تیپ ٣۶ انصار المهدی استان زنجان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه منطقه زنجان، فرمانده ناحیه مقاومت زنجان و جانشین سپاه استان زنجان نیز از دیگر سوابق کاری‌اش است، میزان آرای این کاندید در دور اول ۱۹۱۶۶ بود.

کد خبر 750362

دیگر خبرها

  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • باتری‌های لیتیومی از پسماندهای خطرناک شیمیایی فلز لیتیوم تولید شد
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست