Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:56:12 GMT

حجاج آذربایجان‌غربی برای پرداخت قسط دوم خود تا ۱۲ شهریور فرصت دارند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۳۵۸۸

حجاج آذربایجان‌غربی برای پرداخت قسط دوم خود تا ۱۲ شهریور فرصت دارند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: حجاج آذربایجان‌غربی برای پرداخت قسط دوم حج تمتع خود تا ۱۲ شهریور فرصت دارند. - اخبار استانها -

محمدرضا ندیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به موضوع پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: با وجود اینکه برخی‌ها از برگزاری آیین پیاده‌روی اربعین سخن می‌رانند اما این موضوع تاکنون قطعی نشده و هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ستاد مرکزی اربعین تاکید دارد که جلسات این ستاد ادامه داشته و بحث و بررسی‌های لازم در این رابطه انجام شود و بی‌شک در صورت برگزاری آیین پیاده‌روی اربعین نیز، همانند سالیان گذشته به صورت میلیونی انجام نخواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به حج تمتع گفت: حجاج آذربایجان‌غربی برای پرداخت قسط دوم حج تمتع خود تا 12 شهریور فرصت دارند.

آخرین توضیحات درباره واریزی مرحله دوم هزینه حج تمتعدریافت قسط دوم وجه ثبت نام حج تمتع برای تکمیل خرید ارز تصویب شد

وی بیان کرد: زائرانی که در سال 1400 به حج تمتع اعزام می‌شوند، فرصت چند روزه به آنها داده شده که قسط دوم خود را پرداخت کنند ضمن اینکه تمامی حجاج قسط اول خود را به طور کامل واریز کرده‌اند.

ندیری اظهار داشت: متاسفانه در استان آذربایجان‌غربی تنها 20 درصد نسبت به واریز قسط دوم خود اقدام کرده و 80 درصد بقیه تاکنون واریز نکرده‌اند و بنابراین با توجه به اینکه ارزی که برای حجاج خریداری می‌شود به قیمت امسال انجام می‌شود اگر آنها به موقع قسط دوم خود را واریز نکرده و آن را برای سال آینده موکول کنند، به قیمت ارز سال بعد یعنی نرخ روز محاسبه شده و ممکن است مجبور به واریز دو برابر هزینه شوند.

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT1 بیشتر بخوانید... آخرین توضیحات درباره واریزی مرحله دوم هزینه حج تمتع چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام اعزام به حج تمتع سال آینده با قیمت ارز امسال در صورت تأیید شورای عالی حج قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین توضیحات درباره واریزی مرحله دوم هزینه حج تمتع چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام اعزام به حج تمتع سال آینده با قیمت ارز امسال در صورت تأیید شورای عالی حج پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۲ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۳ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۴ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌: طرح جاماندگان سهام عدالت به‌زودی در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود ۵ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۶ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۷ رحمتی فصل آینده سرمربی شهر خودروست / دستیار ایتالیایی در بازی‌های آسیایی هدایت تیم را برعهده می‌گیرد ۸ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه: آمریکایی‌ها جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارند / داعش قصد ورود به ایران را داشت عضو کمیسیون آموزش مجلس: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجددا کلید خورد / ‌مانده‌ایم چرا فرهنگیان سهام ندارند برنامه عزاداری حرم حضرت معصومه(س) در دهه دوم محرم اعلام شد رحمتی: اگر گلری جذب نشود، خودم در لیگ آتی ‌به میدان خواهم‌ رفت‌/ تا روزی که بتوانم بازی می‌کنم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: توسعه روابط راهبردی با همسایگان بویژه در حوزه اقتصادی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است ماجرای قتل فجیع یک کارمند توسط "نوید افکاری"/دروغ شکنجه چطور برملا شد؟ امارات|سه کشته در انفجارهای «ابوظبی» و «دبی» / پیام به هیئت آمریکایی صهیونیستی! گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی قسط دوم خود ترین اخبار حج تمتع قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند