Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورود پنهانی مار کبرا به داخل تختخواب یک مرد اهل هند موجب شد تا او با وحشتناک‌ترین تجربه زندگی خود مواجه شود. این مرد که هویتش مشخص نشده است غرق خواب بود که نیمه‌های شب با خزیدن مار در تختخوابش از خواب پرید.

او پس از پریدن از خواب با یک مار کبرای ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ متری که وارد رختخوابش شده بود روبرو شد. این مرد بلافاصله با ماموران جنگلبانی محلی تماس گرفت و از آن‌ها درخواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید

پیرمردی که ۸۰ سال موهایش را کوتاه نکرده است!

ماموران جنگلبانی پس از حضور در خانه این مرد مار را که در زیر تختخواب پنهان شده بود شکار کردند. هنوز مشخص نیست که این مار چه مدت زمانی را در خانه این مرد حضور داشته است. این حادثه در روستای « بانکی هاریراجپور »  در منطقه کوتاک واقع در ایالت «اودیشا » هند رخ داد. ماموران جنگلبانی این مار سمی خطرناک را شکار و سپس آن را در جنگل رها کردند.

گفتنی است؛ ورود این مار کبرا به داخل اتاق خواب این مرد هندوستانی در حالی خبرساز شد که چندی پیش ورود یک مار شاه کبرای غول پیکر به داخل یک خانه روستایی در ایالت «اوتاراکند» واقع در شمال هند نیز خبرساز شده بود. زن محلی که سرگرم تمیزکردن خانه بود این مار غول پیکر را در زیر میز مشاهده کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مارهای سمی مار کبرا دنیای حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، بنا بر اعلام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و با پیگیری و دیپلماسی حمل‌ونقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد ۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری از مبدأ روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه‌برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • افشای خواب عجیب هاشمی‌رفسنجانی ۶ ماه قبل از فوت! | فیلم
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید