Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده دوشنبه شب در مراسم اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در بندرعباس افزود: مرحله اول این طرح با استقبال گسترده مردم در سراسر کشور از ماه مبارک رمضان آغاز شد و طی مراحل مختلف صورت گرفت که این مرحله نیز از ماه محرم تا پایان ماه صفر در هرمزگان ادامه خواهد داشت.
وی بیان داشت: با اجرای این رزمایش جامعه خود را در شرایط عصر ظهور آماده می کند و امتحانی برای ورود حضرت ولی عصر (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بندرعباس خاطر نشان کرد: جوانانی که در این زرمایش شرکت کرده اند باید قدر خود را بدانند زیرا معجزه ای برای جامعه اسلامی محسوب می شود.
وی اظهار داشت: دستندرکاران این قرارگاه متناسب با نیازهای جامعه در حرکت هستند. به طور مثال در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و نیازمندان به لوازم تحریر و لباس مدرسه احتیاج دارند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: اکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی آماده توزیع بین نیازمندان استان است و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۱۰ هزار بسته در قالب لوازم موردنیاز دانش آموزان تهیه کرده است.
وی ابراز داشت: در برنامه های صورت گرفته به زودی علاوه بر بسته های معیشتی کمک های مومنانه دیگری در قالب های مختلف ارائه می شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عنوان کرد: گرچه بدخواهان و رسانه های مزدور غربی سعی دارند اعتماد مردم را از نهاد های وابسته به رهبری سلب کنند اما همواره نشان داده ایم در کنار مردم هستیم.
وی بیان داشت: باید مراقب باشیم ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم و جلوی توطئه های آنان را بگیریم.


جوانان امروز دارای بصیرت انقلابی هستند
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در ادامه این مراسم گفت: امروزه جوانان استان از بصیرت انقلابی و همدلی اسلامی برخوردار هستند و با اشتیاق بسیار در کمک به نیازمندان شرکت کرده اند.
سردار اباذر سالاری اضافه کرد: همچنین نهاد های انقلابی از قبیل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، خیران و گروه های جهادی همیشه در امر کمک کردن پیشتاز بوده اند.
وی یادآور شد: تهیه و توزیع این تعداد بسته بین نیازمندان و دانش آموزان سراسر استان کافی نیست و همکاری بیش از پیش مردم نیکوکار هرمزگان در کمک به افراد نیازمند را می طلبد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: سعی کردیم در راستای کمک به کارگاه های تولیدی در محلات، البسه مدارس را با هزینه کمتر و کیفیت بهتر به آنان بسپاریم.
وی تصریح کرد: خیران می توانند برای کمک به نیازمندان هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۵۹۶۷۰۷ و شماره حساب ۱۰/۵۶۸۶۱۲۸/۶ بنام قرارگاه مواسات و همدلی هرمزگان واریز کنند.

در این رزمایش ۲۲هزار بسته معیشتی با ارزش ۶۶میلیارد ریال شامل موادغذایی بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع شد که تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.
مرحله اول رزمایش همدلی ومواسات در کشور به دستور رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) کلید خورد و تا پایان ماه‌ مبارک رمضان مصادف با میلاد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سهم_من_در_مهارکرونا هرمزگان همدلی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هرمزگان همدلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هرمزگان همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .

محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • اصلاحات امام زمانی؛ برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟