Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تغییرات مدیریتی در استان کردستان همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین اقدام معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان تغییر یافت.

حسین خوش اقبال در حالی در سال ۱۳۹۶ به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان منصوب و معرفی شده بود، که روز گذشته به یکباره تغییر کرد.

خوش اقبال در حالی که صبح روز دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان کردستان برای برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار سخنرانی کرده بود، بعد از ظهر از مسئولیت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کردستان خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها ساعتی بعد از خداحافظی حسین خوش اقبال از مسئولیت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کردستان، وی در مراسمی به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه معرفی شد.

حسین خوش اقبال خود زاده شهر کرمانشاه بود و پیش از انتصاب به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه در فرمانداری‌های مختلف این استان سابقه فعالیت و مدیریت داشته است.

تغییرات مدیریتی در ادارات و سازمان‌های دولتی در استان کردستان در حالی همچنان ادامه دارد که تنها یک سال از عمر دولت تدبیر و امید باقی است.

هر چند که به صورت رسمی تاکنون خبری در خصوص جایگزینی خوش اقبال در معاونت سیاسی و امنیتی استان کردستان منتشر نشده است، ولی گفته می‌شود که ابراهیم زارعی فرماندار شهرستان سنندج فعلاً مسئولیت سرپرستی معاونت سیاسی و امنیتی استان کردستان را عهده‌دار شده است.

کد خبر 5012650

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان استانداری کرمانشاه محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شیوع کرونا تاسوعا و عاشورا معاونت سیاسی و امنیتی استان سیاسی و امنیتی استانداری معاون سیاسی و امنیتی استان کردستان خوش اقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای برگزارکننده، غرفه استان یزد به‌عنوان غرفه برتر این نمایشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، هم‌زمان با روز پنجم و پایانی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استاندار و دستیار استاندار و مجری طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی استان یزد به‌عنوان مدیر برتر در طرح توسعه زنجیره‌های راهبردی و همچنین برای کسب عنوان غرفه برتر این نمایشگاه، با اهدای لوح، تقدیر شد.

کد خبر 749892

دیگر خبرها

  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد