Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:58:41 GMT

فیلم تبلیغاتی نامزدها در سه نوبت از صداو سیما پخش می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۶۴۶۹

فیلم تبلیغاتی نامزدها در سه نوبت از صداو سیما پخش می شود

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی‌نافچی شامگاه در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه آنچه در دور دوم انتخابات مجلس لحاظ خواهد شد، همان مبناهایی است که در دور اول شاهد آن بودیم، گفت: نباید فراموش کنیم که رأی مردم، حق‌الناس بوده و باید دقت لازم در برگزاری انتخابات به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری انتخابات، فصل‌الخطاب فقط قانون بوده و باید در این چارچوب نسبت به برگزاری انتخابات عمل کنیم، افزود: برگزارکنندگان انتخابات نسبت به دو کاندیدای حاضر در دور دوم انتخابات نگاه یکسانی داشته و با تمهیدات اتخاذ شده، انتخابات سالمی را برگزار خواهیم کرد.

مرادی نافچی از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان طی روز ۲۱ شهریورماه، هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: مدت زمانی که برای اخذ رأی در دور دوم انتخابات در نظر گرفته شده است ۱۰ ساعت بوده و این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ساعت اخذ رأی در روز ۲۱ شهریورماه را ۸ صبح تا ۱۸ عصر اعلام کرد و ادامه داد: در این دوره از انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا، دو کاندیدای راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ستاد انتخاباتی نداشته و برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی نیز ممنوع است.

مرادی نافچی با اشاره به اینکه ۲ کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم می‌توانند از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغات استفاده کنند، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، فیلم تهیه شده تبلیغاتی نامزدها در سه نوبت از صداو سیما پخش می شود.

وی ادامه داد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در دور دوم اتخاذ شده و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، استفاده از استامپ برای دریافت اثر انگشت در شعب اخذ رأی نیز نخواهیم داشت.

شروع تبلیغات قانونی از سوی نامزدهای انتخاباتی از ۱۳ شهریور

فرماندار زنجان، گفت: شروع تبلیغات قانونی و رسمی از سوی نامزدهای انتخاباتی در ۱۳ شهریور ماه شروع می‌شود و برای دور دوم دو نامزد از ظرفیت صدا و سیما استفاده خواهند کرد.

رضا عسگری بر اعلام آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: مسائل پشتیبانی، نظارت بر امور انتخابات و کنترل مسائل تبلیغاتی مورد تاکید است.

وی اظهار کرد: تمهیدات امنیتی هم برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده و انتخابات شفاف، سالم و به دور از حاشیه در زنجان برگزار خواهد شد.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه در انتخابات این دوره از مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم انتخاب یکی از نمایندگان به دور دوم کشیده شده است، گفت: در انتخابات مرحله دوم نیز هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی فعالیت می‌کنند.

عسگری به الکترونیکی شدن انتخابات در زنجان تاکید کرد و افزود: دوم اسفند سال گذشته، همه شعب اخذ رای را به دستگاه‌های احراز هویت الکترونیک تجهیز شده بود و این دوره هم الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای مرحله دوم انتخابات در شهریورماه همه دستگاه‌های احراز هویت تامین شده است، گفت: شروع تبلیغات قانونی و رسمی از سوی نامزدهای انتخاباتی در ۱۳ شهریور ماه شروع می‌شود و برای دور دوم دو نامزد از ظرفیت صدا و سیما استفاده خواهند کرد.

کد خبر 5012722

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان تاسوعا و عاشورا شیوع کرونا برگزاری انتخابات دور دوم انتخابات انتخابات مجلس دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه ستاد انتخابات استان افزود: همه اقدامات ستاد انتخابات استان، بر اساس تقویم و برنامه زمان بندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه فراهم شده است گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

رفیعی ادامه داد: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست لذا عمل به قانون، اصل بی طرفی و امانتداری مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات کماکان مورد تاکید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش بینی شده است.

رفیعی به زمانبندی تبلیغات نامزدهای این مرحله نیز اشاره کرد و گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

وی گفت: همچون دور نخست، برنامه های تبلیغاتی در صداوسیما و امکانات ویژه دستگاه های دولتی برای استفاده نامزدها تعیین و به آنان ابلاغ شده است. رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند.

رفیعی افزود: در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش بینی شده است. گفتنی است، انتخابات در حوزه های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

کد خبر 6092734

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد