Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:09:00 GMT

حضور لیونل مسی در لیگ آمریکا بی‌نظیر است

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۶۸۰۰

حضور لیونل مسی در لیگ آمریکا بی‌نظیر است

سرمربی تیم آمریکایی لس آنجلس گلکسی می‌گوید امیدوار است لیونل مسی به لیگ MLS آمریکا مهاجرت کند چون به این ترتیب، وضعیت این لیگ تغییری اساسی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گیرمو باروس اسکلتو سرمربی تیم آمریکایی لس‌آنجلس گلکسی می‌گوید امیدوار است لیونل مسی در نهایت به لیگ MLS مهاجرت کرده و در یکی از تیمهای این لیگ بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که به نظر می رسد مسی بیش از هر زمان دیگری به انتقال به منچسترسیتی نزدیک شده است.

 

 

مسی دیروز در اولین تمرین بارسا زیر نظر کومان شرکت نکرد تا احتمال جدایی اش به اوج برسد. درحالیکه مسی به منچسترسیتی بسیار نزدیک شده ادعا شده این باشگاه انگلیسی به او قراردادی بلندمدت پیشنهاد خواهد داد که در قالب آن مسی بعد از چند سال حضور در امارات مدتی را هم در باشگاه خواهرخواهنده سیتی در آمریکا یعنی نیویورک سیتی بازی خواهد کرد.

 

 

با توجه به این اخبار بود که اسکلتو در گفتگو با خبرنگاران گفت: " وقتی این خبر را شنیدم که مسی تصمیم گرفته بارسلونا را ترک کند شوکه شدم چون ما همه فکر می کردیم او همانجا بازنشسته می شود. ولی مسی هم حتماً دلایل خود را دارد و من به عنوان یک آرژانتینی همیشه برای او بهترینها را آرزو دارم و امیدوارم یک روز به MLS بیاید. اگر اینطور بشود که واقعاً معرکه است".

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • (اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی
  • ۷ خاصیت بی‌نظیر آب سیب زمینی برای سلامتی
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن (اینفوگرافی)
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام