Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: بیشترین رعایت ضوابط بهداشتی را از ابتدای بیماری کرونا تا امروز از سوی برنامه‌های مذهبی و دینی در کشور داشتیم؛ ازجمله ایام محرم، حتی در نماز جمعه و جماعت و زیارت اماکن متبرکه که هنوزصحن ها بسته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: بعد از اینکه دستورالعمل ضوابط بهداشتی ماه محرم اعلام شد، کارگروهی در سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد شد و کار توجیه و آموزش را در سطح کشور انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما حدود 92000 هیات ثبت‌شده داریم که کار توجیه و آموزش این هیئات در این مدت کوتاه انجام گرفت.همچنین بیش از 85000 بازدید از هیات ها در استانها با محوریت سازمان تبلیغات صورت گرفت و 27732 نفر همیاران سلامت با هیات ها همکاری کردند.

وی افزود: بیشترین رعایت ضوابط بهداشتی را از ابتدای بیماری کرونا تا امروز  از سوی برنامه‌های مذهبی و دینی در کشور داشتیم؛ ازجمله ایام محرم، حتی در نماز جمعه و جماعت و زیارت اماکن متبرکه که هنوزصحن ها بسته است، بیشترین اهتمام و توجه از سوی مسئولین هیات ها و تولیت های آستان های مقدسه در کشور و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و ائمه جمعه و مداحان در کشور را شاهد بودیم و از همه این افراد تشکر میکنیم. مواردی هم بود که برخی افراد یا گروه های محدودی رعایت نکردند که تذکر داده شد و رعایت شد و به قدری محدود است که قابل اعلام هم نیست.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ روحانی: نیجر از سوءاستفاده از شورای امنیت برای یکجانبه‌گرایی آمریکا جلوگیری خواهد کرد ۲ سلطان عبدالله به ایران سفر می‌کند؟ ۳ فرمانده ارتش درگذشت پدر همسر سرلشکر رشید را تسلیت گفت ۴ گزارش تاریخ| سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در زیمباوه و شکست هیاهوی حامیان صدام ۵ امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است ۶ اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی ۷ روحانی: توسعه روابط راهبردی با همسایگان بویژه در حوزه اقتصادی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است ۸ یادداشت جمشیدی|آیت‌الله خامنه‌ای؛ امامِ دورۀ تاریخیِ «انتقال» مهمترین اخبار سیاسی سفر رئیس مجلس به استان خوزستان با هدف نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه انتقاد نماینده مجلس از رفتار دوگانه ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام محرم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است گزارش| چهاردهه بلاتکلیفی؛ چرا سرنوشت پرونده‌ی «امام موسی صدر» مشخص نمی‌شود؟ مهمترین اخبار تسنیم حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید ویا مجروح شدند قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم رکود در ۱۳هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد تأکید سناتور جمهوری‌خواه کنگره بر لزوم خروج تروریست‌های آمریکایی از عراق/ آمریکا میلیون‌ها بی‌گناه را کشت! ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌ / حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ضوابط بهداشتی خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی