Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تجربه ۷ ساله به همراه مکانیک کمک کرده تا بتواند ۱۰۳۱۹۱ خودرو را با استفاده از این روش جدید بفروشد.

همراه مکانیک اولین شرکتی است که طرح فروش سفارشی را در ایران اجرا کرد. این شرکت کار خود را از ۷ سال پیش با ارائه خدمت کارشناسی خودرو در محل آغاز کرده تا به امروز که توانسته بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور را تاسیس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجربه ۷ ساله به همراه مکانیک کمک کرده تا بتواند ۱۰۳۱۹۱ خودرو را با استفاده از این روش جدید بفروشد.

چطور ۱۰۳۱۹۱ خودرو با استفاده از طرح فروش سفارشی فروخته شدند؟

روش فروش خودرو سفارشی برای افرادی که به دلیل مشغله زیاد، فرصت کافی برای طی فرایند زمان‌بر فروش خودرو از آگهی کردن خودرو گرفته تا پاسخگویی به تماس‌های متعدد و جلسات بازدید از خودرو را ندارند، بسیار با اهمیت است. در این روش فروشندگان قادر خواهند بود که به صورت بدون هزینه و فقط با ۱ تماس تلفنی خودرو خود را بفروشند.

برای فروش سفارشی خودرو کافیست وارد این صفحه ثبت سفارش فروش در سایت همراه مکانیک شوید:

۱- بعد از ثبت سفارش، کارشناسان شرکت با شما تماس گرفته و هماهنگی جهت بازدید از خودرو و انجام کارشناسی خودرو انجام می‌شود.

۲- کارشناس اول همراه مکانیک در محل مدنظر مالک حاضر شده، خودرو را از نظر فنی، بدنه و آپشن‌ها به صورت کامل کارشناسی کرده و اطلاعات دقیق خودرو و مالک را ثبت می‌کند. در این مرحله یک گزارش کامل کارشناسی از خودرو شما تهیه می‌شود.

۳- قیمت‌گذاری دقیق خودرو بر اساس گزارش کارشناسی و قیمت روز بازار انجام شده و به مالک پیشنهاد می‌شود تا در نهایت فروشنده بتواند قیمت خودرو را منصفانه تعیین کند.

۴- آگهی فروش خودرو در تمام کانال‌های دسترسی به خریداران از جمله نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک منتشر می‌شود. خودرو شما در این نمایشگاه روزانه به ۲۰۰هزار بازدیدکننده سایت و اپلیکیشن نمایش داده خواهد شد.

۵- یک مشاور فروش حرفه‌ای به خودرو شما اختصاص داده شده که به تمام تماس‌ها پاسخ می‌دهد، با خریداران هماهنگ می‌کند و فقط خریداران واقعی را برای بازدید از خودرو می‌فرستد.

۶- در صورت پسند خریدار و رضایت مالک، کارشناسی دوم خودرو برای اطمینان خریدار از سلامت خودرو انجام می‌شود. بابت همین گزارش یک ضمانت کارشناسی با پرداخت خسارت تا ۷ روز به خریدار خودرو داده خواهد شد.

۷- در نهایت یک کارشناس حقوقی از طرف شرکت اعزام شده تا قولنامه را با رعایت تمام مسائل حقوقی در محل خودرو بنویسد. برای بعضی از خودروها امکان تعویض پلاک توسط همراه مکانیک نیز وجود دارد تا مالک حتی برای تعویض پلاک هم از منزل خود خارج نشود.

اگر هنوز سفارش فروش خودرو خود را ثبت نکرده‌اید، همین الان وارد لینک hamrah-mechanic.com/car-sell شوید و درخواست خود را ثبت کنید. ضمنا این طرح در حال حاضر در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز و شیراز اجرا می‌شود اما به زودی در تمام مراکز استان‌ها فعال خواهد شد.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

** این محتوا تبلیغاتی است

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین همراه مکانیک فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان

برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت‌های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.

به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.

حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.

آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه‌ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • دانشمندان درباره «جهان‌های موازی» چه می‌گویند؟
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • شرکت مالک «تیک تاک» برنامه‌ای برای فروش آن ندارد
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند