Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، قاسم احمدی لاشکی در آغاز سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش کشور اظهار داشت: شرایط تحمیل‌شده از شیوع ویروس کرونا، زندگی در زیست‌بوم جدیدی را برای ما رقم ‌زده است.

وی گفت: امروز و در سال جهش تولید، در شرایطی سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور را با شعار "فناوری‌های نوین، استمرار یادگیری، تربیت تمام ساحتی" برگزار می‌کنیم که بیش از ۴ سال از برگزاری اجلاس سی‌وسوم گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی لاشکی ادامه داد: تفاوت اساسی اجلاس سی‌وچهارمین با سی وسوم، مزین شدن آن با سخنان مقام معظم رهبری و برگزاری آن به‌صورت ویدئو کنفرانس و در بستر فضای مجازی است.

رییس ستاد سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور با اشاره به اینکه تهدید کرونا را به فرصت در کشور تبدیل کردیم، گفت: آموزش‌وپرورش برای استمرار فرآیند آموزش در دوران کرونا با ورود به فضای مجازی و راه اندازی شبکه آموزشی دانش‌آموز(شاد)، فرصتی جدید و تحول را در آموزش ایجاد کند.

احمدی لاشکی در با ره برگزاری این اجلاس به‌صورت ویدئوکنفرانس خاطر نشان کرد: در این اجلاس هزار و ۵۷۵ نفر از روسا، مدیران ارشد، مدیران کل استانی، نمایندگان ولی‌فقیه استان‌ها، علما و نمایندگان مجلس حضور دارند و خانواده‌ها و دانش آموزان می‌توانند هم زمان آن را از طریق شبکه شاد مشاهده کنند.

وی گفت: تبیین خط‌مشی‌ها و برنامه‌های مرتبط با آغاز و تداوم آموزش در زیست‌بوم جدید، اجرای سند تحول بنیادین و بسته‌های تحولی در زیست‌بوم جدید، بهره‌برداری از فناوری‌های جدید در زیست‌بوم جدید، حمایت از دانش آموزان و خانواده‌ها در سال تحصیلی جدید، مدیریت در تنوع یادگیری در زیست‌بوم جدید، برقراری و گسترش عدالت آموزشی در زیست‌بوم جدید و اقتصاد آموزشی در تحول بهره‌برداری از منابع، ۷ محور اصلی سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور است.

 این اجلاس در دو روز، سه‌شنبه و چهارشنبه، یازدهم و دوازدهم شهریورماه ۱۳۹۹ و ۴ سخنرانی و ۱۰ میزگرد تخصصی در  مدت دو روز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مدارس قاسم احمدی لاشکی وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس متناسب با وضعیت کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد مدارس وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد زیست بوم جدید احمدی لاشکی سی وچهارمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است

میثم حیدر‌هایی مدیر آموزش و پرورش دامغان ایجاد فضای آموزشی در مسکن مهر را یکی از دغدغه‌ها دانست و گفت: طبق آمارها، مسکن مهر دامغان دارای ۱۶۰۰ دانش آموز است و در حال حاضر ۲ فضای آموزشی و یک سالن ورزشی در این منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر جمعیت هر مدرسه را ۴۰۰ دانش آموز درنظر بگیریم، مسکن مهر دامغان به ۲ فضای آموزشی دیگر نیاز دارد که یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه با پیشرفت حدود ۴۰ درصد در این محدوده در حال ساخت است و باید یک فضای آموزشی دیگر ساخته شود.

مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است

حیدر‌هایی ضمن گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: قدرشناسی از معلمان و احترام به فرهنگیان رسالتی بر دوش همه اقشار جامعه است و در این راستا، هفته معلم امسال ۲ فرهنگی نمونه استانی و ۹ فرهنگی نمونه در شهرستان دامغان معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی به چالش نیروی انسانی در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید، مجموعه آموزش و پرورش دامغان در زمینه مدیریت موفق بود، اما نیاز است که این کمبود‌ها برطرف شود.

حیدر‌هایی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی فعلی، ۲ هزار ساعت کمبود نیروی انسانی وجود دارد که شامل حدود ۱۰۰ نیروی دور متوسطه اول و دوم می‌شود که امیدواریم با توجه به جذب سال تحصیلی آینده آموزش و پرورش، این معضل و کمبود برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: طی ۱۰ سال اخیر این شهرستان در زمینه امتحانات نهایی رتبه اول استان سمنان را به خود اختصاص داد و تلاش می‌شود تا این رتبه حفظ شود.

حدود ۱۴ هزار دانش آموز دامغانی زیر نظر یکهزار و ۱۰۰ فرهنگی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم، به تحصیل مشغول هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات