Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اوقاف در پیامی از مدیران کل، روسای ادارات اوقاف، ذاکران و هیئات مذهبی به دلیل اجرای شایسته برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان تقدیر و تشکر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی از مبلغان، ذاکران، هیئت‌های مذهبی، متولیان امازمادگان و بقاع متبرکه و همه دست‌اندرکاران برپایی عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌‌الحسین (ع) تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام تقدیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ لِقَتلِ‌الحسین، حَرارَة فی‌‌قلوبِ‌المومنین لاتَبرُدُ اَبَداً

خداوندا، مخصوص توست ستایش شکرگزاران در مصیبت‌زدگی ایشان، ستایش خداس را در عظمت و بزرگی مصیبتم. (خدایا شفاعت حسین (علیه‌السلام) را در روز ورود به صحرای محشر روزی‌ام گردان. (فراز پایانی زیارت عاشورا)

بر خود لازم می‌دانم از بصیرت بالا و معرفت والای عزاداران سیدالشهداء در تعظیم شعائر الهی و اقامه عزای حضرت اباعبداالله الحسین (علیه‌السلام) تقدیر و تشکر کنم.

نظر به شرایط به وجود آمده در کشور، از ماه‌ها قبل دوستان و دشمنان نسبت به نحوه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم اظهار‌نظر کردند؛ رعایت دستورالعمل‌های صادره از سوی مراجع ذیربط توسط عزاداران و هیئات مذهبی و در عین حال اقامه باشکوه عزای خامس اهل کساء حضرت اباعبداالله الحسین(علیه‌السلام) و انعکاس آن از رسانه‌های جمعی مراتب شکرگزاری اینجانب را به دنبال داشت.

بی تردید رهنمود داهیانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای (حفظه‌الله) در هدایت مومنین و ترسیم خط‌مشی عزادرای‌ها و کمک‌های مومنانه در فرمایشات ایشان در روز عید سعید قربان تکیف را بر همگان روشن کرد.

در پایان از مجاهدت‌های خالصانه و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران کل، روسای ادارات اوقاف و هیئات امناء و خدام محترم امامزادگان و بقاع متبرکه و نیز از مبلغین، ذاکران و هیئات مذهبی در اجرای شایسته برنامه‌های عزاداری کمال تشکر و امتنان را داشته و از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات ایشان را در خدمتگزاری به این آستان مقدس و ذراری پاک ایشان خواستارم.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم عزاداری ماه محرم وقف سازمان اوقاف بیشتر بخوانید... استفاده بهینه از ظرفیت‌های سازمان اوقاف در عرصه‌های مختلف؛ با یک نوع ولنگاری در بحث فرهنگی موقوفات روبه رو هستیم اقدام سازمان اوقاف برای ساخت مسکن مورد نیاز محرومان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استفاده بهینه از ظرفیت‌های سازمان اوقاف در عرصه‌های مختلف؛ با یک نوع ولنگاری در بحث فرهنگی موقوفات روبه رو هستیم اقدام سازمان اوقاف برای ساخت مسکن مورد نیاز محرومان واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم عزاداری ماه محرم وقف سازمان اوقاف پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وقایع روز یازدهم محرم| عبور کاروان اسرای کربلا از کنار بدن‌های مطهر شهدا ۲ درخشنده: دوست دارم مجسمه شهید سلیمانی را در سطح شهر ببینم ۳ حسین انتظامی درگذشت مدیر مسئول ماهنامه «فیلم» را تسلیت گفت ۴ حضور خانواده امام حسین(ع) در کربلا نشان از جنایتی عظیم دارد/ چه ابعادی از عاشورا با وجود زنان و کودکان مشخص شد؟ ۵ وقایع روز دوازدهم محرم| ورود کاروان اسیران کربلا به کوفه ۶ آیا استقلال بودجه شبکه‌های خارجی تلویزیون، اشتباهی است یا راهبردی؟ ۷ افزایش توان مهندسی کمیته جستجوی مفقودین با دستور سرلشکر باقری+فیلم ۸ رویگری: در کوچه و خیابان "کیان" صدایم می‌زنند/ چرا فقط به هنگام دیدن "مختارنامه" یادم می‌افتند؟ مهمترین اخبار فرهنگی باز کردن راه تنفسی تولید در صنعت چاپ با راه‌حل‌های کوتاه مدت/ دولت نوشدارو را دریابد حضور خانواده امام حسین(ع) در کربلا نشان از جنایتی عظیم دارد/ چه ابعادی از عاشورا با وجود زنان و کودکان مشخص شد؟ ماجرای اردوگاهی با اسرای متنوع از سلطنت طلب تا بسیجی و ارتشی/ رفاقت نیروهای صلیب سرخ با اسرای ایرانی چگونه اتفاق افتاد؟ فلورا سام منتظر تولید سریال "پیش‌پرداخت"/ دوست دارم به بازیگری برگردم مهمترین اخبار تسنیم رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم عزاداری ماه محرم وقف سازمان اوقاف موکب تسنیم عزاداری ماه محرم وقف سازمان اوقاف سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

حکومت طالبان اعلام کرد سخنگوی وزارت خارجه در راس هیئتی به دعوت سازمان همکاری اسلامی در پانزدهمین اجلاس سران این سازمان شرکت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان اعلام کرد به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی شرکت کرده است.

پانزدهمین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار توسعه پایدار کشورهای اسلامی روز گذشته در پایتخت گامبیا شروع شد.

بلخی افزود هیئت همراه علاوه بر شرکت در اجلاس عمومی سازمان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیاترافیک نشست‌ها؛ افغانستان محور نشست‌‌های آتی سازمان همکاری اسلامی در کامرون و گامبیاگفتگوی نمایندگان ازبکستان و سازمان همکاری اسلامی درباره وضعیت افغانستان

پیش از این نیز «سهیل شاهین» سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر با ضروری دانستن حضور نمایندگان هیئت حاکمه افغانستان در نشست‌های بین‌المللی درباره این کشور گفته بود برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موقف امارت اسلامی، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

شاهین گفته بود: شرکت هیئت امارت اسلامی در نشست‌های بین‌المللی از جمله سازمان همکاری اسلامی خیلی مهم است تا از یک طرف واقعیت‌های عینی و نیازمندی‌های افغانستان ارائه شود و از طرف دیگر موضع امارت اسلامی افغانستان را در برابر مسائل و حل آن روشن سازند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان اوقاف: فناوری منزلت می‌آورد
  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی