Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختلاف احزاب قدرتمند سیاسی پاکستان بر سرخواسته‌های FATF همچنان ادامه دارد و دو طرف یکدیگر را به سهل انگاری نسبت به منافع ملی متهم می‌کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی؛ دولت اسلام آباد تا کنون نتوانسته نظر احزاب سیاسی بزرگ و به خصوص نمایندگان سنا را برای تصویب خواسته های FATF جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قمر زمان کائره» عضو ارشد حزب مردم در این خصوص گفت: آنچه دولت اسلام آباد به دنبالش است دست نیافتنی خواهد بود و ما حاضر نیستیم اختیارات دولت را برای مبارزه با فساد مالی بیشتر کنیم.

وی تصریح کرد: ما مشکلی با خارج شدن نام پاکستان از لیست خاکستری گروه ویژه اقدام مالی نداریم ولی دولت تلاش می کند از این بهانه استفاده کرده و اختیارات خود را افزایش دهد.

قمر زمان کائره افزود: ما 7 خواسته‌ای که FATF داشت را برآورده کردیم و قوانین مربوطه نیز تصویب شده است ولی دولت همچنان اصرار دارد که لایحه های دیگری نیز تصویب شوند.

عضو ارشد حزب مردم مدعی شد: دولت تلاش می کند از اهرم گروه ویژه اقدام مالی به نفع خود استفاده کرده و قدرت خود را بیشتر کند.

از سوی دیگر مسئولین حزب تحریک انصاف احزاب اپوزیسیون را به سهل انگاری در قبال منافع ملی متهم کرده و تصریح کردند: آنها نمی خواهند نام پاکستان از لیست نظارت ویژه FATF خارج شود.

گفتنی است نام اسلام آباد در لیست خاکستری گروه ویژه اقدام مالی قرار دارد و دولت پاکستان می گوید: اگر بتوانیم از این لیست خارج شویم سرمایه گذاران خارجی بیشتری به پاکستان ورود خواهند داشت.

این در حالی است که گروه ویژه اقدام مالی نیز با زیرکی هر بار شرط تازه ای برای خارج شدن نام پاکستان از لیست خاکستری خود قرار می دهد تا مطالبات آمریکا و دیگر کشورهای غربی از پاکستان به صورت کامل انجام پذیرد.

تلاش دولت پاکستان برای تصویب خواسته‌های FATF با استفاده از برتری عددی در پارلمانسنای پاکستان مصوبات پارلمان در مورد FATF را رد کردتصویب یک خواسته دیگر FATF توسط پارلمان پاکستان

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اف ای تی اف اخبار "پاکستان" بیشتر بخوانید... نواز شریف: برای بازگشت به پاکستان تنها منتظر تائید پزشکان هستم پاکستان حمله نظامیان هندی به عزاداران حسینی در کشمیر را محکوم کرد اعتراض حزب مردم به وضعیت نامشخص افراد ربوده شده توسط نهادهای امنیتی پاکستان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نواز شریف: برای بازگشت به پاکستان تنها منتظر تائید پزشکان هستم پاکستان حمله نظامیان هندی به عزاداران حسینی در کشمیر را محکوم کرد اعتراض حزب مردم به وضعیت نامشخص افراد ربوده شده توسط نهادهای امنیتی پاکستان واژه های کاربردی مرتبط اف ای تی اف اخبار "پاکستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ امارات|سه کشته در انفجارهای «ابوظبی» و «دبی» / پیام به هیئت آمریکایی صهیونیستی! ۲ درپی بی‌ حرمتی به ایام سوگواری؛ عراقی‌های خشمگین دفتر شبکه تلویزیونی دجله را به آتش کشیدند+عکس ۳ حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید ویا مجروح شدند ۴ فرمان جدید پادشاه عربستان برای برکناری تعدادی از مسئولان و افسران وزارت دفاع ۵ تأکید سناتور جمهوری‌خواه کنگره بر لزوم خروج تروریست‌های آمریکایی از عراق/ آمریکا میلیون‌ها بی‌گناه را کشت! ۶ دیدار سعد الحریری و ماکرون در بیروت ۷ تخت روانچی: آمریکا صلاحیت استفاده از مکانیسم بازگشت خودکار تحریم‌ها را ندارد ۸ امارات|بسته شدن خیابان‌های ابوظبی بر اثر یک انفجار+عکس مهمترین اخبار بین الملل رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود وال استریت ژورنال: ترامپ به دنبال انحرف افکار عمومی آمریکا از کرونا به «اغتشاش و اعتراضات» است دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» مهمترین اخبار تسنیم رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اف ای تی اف اخبار پاکستان اف ای تی اف اخبار پاکستان گروه ویژه اقدام مالی خواسته های FATF حزب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور