Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: دیدارم با گروسی در راستای اجرای بیانیه مشترک ایران و آژانس است. تاریخ انتشار: 11:31 - 11 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۹۱۹

خبرگزاری میزان - سیدعباس عراقچی با بیان اینکه دیدارم با گروسی در راستای اجرای بیانیه مشترک ایران و آژانس است گفت: این دیدار در ادامه سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی وزیر امور خارجه بیان کرد: در جریان سفر هفته پیش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران موفق شدیم یکی از مشکلات جدی که در روابط ایران و آژانس به وجود آمده بود را به نحو مطلوبی حل و فصل کنیم و در این ارتباط بیانیه مشترکی نیز صادر شد.

وی افزود: این جلسه، یک جلسه معمولی کمیسیون مشترک برجام است و طبق روال کاری خود به مسائل مربوط به اجرای برجام در بعد هسته‌ای و تحریم‌ها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:  اثبات حسن‌نیت ایران در سفر گروسی به تهران/ توپ در زمین آژانس است

گروسی که سوم ماه جاری به تهران سفر کرده بود، پیش از دیدار خود با رییس جمهور، با «علی اکبر صالحی» رییس سازمان انرژی اتمی و «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان نیز دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیدعباس عراقچی عباس عراقچی وزارت امور خارجه ایران و آژانس بیانیه مشترک انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است

وزیر امور خارجه گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به برگزاری دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تهران نوشت: «روابط جمهوری اسلامی ایران با قاره آفریقا بر اعتقاد عمیق و پایبندی عملی به احترام متقابل و منافع مشترک مبتنی است.

آسیا و آفریقا با برخورداری از ظرفیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌توانند روند‌های کلان سیاسی و اقتصادی جهان را رقم زنند و به موتور توسعه و پیشرفت پایدار مبتنی بر عدالت و برابری مبدل شوند؛ ایران در قلب منطقه غرب آسیا، از نقش و جایگاه ویژه‌ای در این تحول راهبردی برخوردار است.

دو رویداد مهم دومین اجلاس ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو۲۰۲۴ تهران، فرصتی ارزشمند برای تحقق این اهداف مهم است.»

دیگر خبرها

  • انرژی زیادی برای دیدار با شمس آذر داریم
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است