Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نخستین همایش ملی "آب، فرهنگ و پژوهش‌های علوم انسانی" از امروز یازدهم شهریورماه به‌مدت ۲ روز به‌ صورت مجازی در دانشگاه بیرجند آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا عزیزی صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین همایش ملی آب، فرهنگ و پژوهش‌های علوم انسانی اظهار داشت: نخستین همایش ملی آب، فرهنگ و پژوهش‌های علوم انسانی به صورت مجازی در دانشگاه بیرجند آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این همایش از امروز یازدهم شهریورماه به‌مدت 2 روز به‌ صورت مجازی در دانشگاه بیرجند آغاز شده است افزود: اختتامیه این همایش فردا 12 شهریورماه برگزار می‌شود.

دبیر علمی نخستین همایش ملی آب، فرهنگ و پژوهش‌های علوم انسانی با اشاره به اینکه این همایش ماهیت ملی و میان رشته‌ای دارد بیان کرد: حوزه‌های تحت پوشش این همایش شامل ادبیات، علوم انسانی، فلسفه، فرهنگ، تاریخ، جامعه شناسی، زبان و ادبیات و غیره هستند که در ذیل هرکدام محورهای دیگری تبیین می‌شود.

عزیزی به اهداف برگزاری این همایش اشاره و تصریح کرد: این همایش با هدف معرفی جایگاه آب به‌عنوان یک کالای فرهنگی و تاریخی برگزار شده و نوع نگاه ایرانی را نسبت به آب تبیین می‌کند.

همایش ملی آبخیزداری و امنیت ملی برگزار می شودبرگزاری همایش ملی پدافند شیمیایی

وی با اشاره به اینکه این همایش در 6 پنل تخصصی و یک افتتاحیه و اختتامیه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری مراکز علمی معتبر، دانشگاه‌های مهم کشور اعم از دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه الزهرا، دانشگاه زابل، دانشگاه علوم قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

دبیر علمی نخستین همایش ملی آب، فرهنگ و پژوهش‌های علوم انسانی یادآور شد: این همایش با همکاری دستگاه‌هایی اعم از شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، اتاق بازرگانی بیرجند و منطقه ویژه اقتصادی استان برگزار می‌شود.

عزیزی اظهار داشت: سخنرانان این همایش محمدحسین بابایی یزدی (جغرافی دان و استاد دانشگاه تربیت مدرس)، نعمت الله فاضلی (انسان شناس و استاد پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)، فرشاد مومنی (اقتصاددان و استاد دانشگاه علامه طباطبایی) و مهدخت پورخالقی چترودی (شاهنامه شناس و استاد دانشگاه فردوسی مشهد) هستند.

وی از ارسال 129 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 105 مقاله پذیرفته شده و 35 مقاله به صورت سخنرانی در 6 نشست تخصصی در دو روز برگزاری همایش ارائه می‌شود.

انتهای پیام/255/س

R41348/P/S6,56/CT1 بیشتر بخوانید... همایش ملی آبخیزداری و امنیت ملی برگزار می شود همایش ملی آب با محوریت دریاچه ارومیه آغاز بکار کرد ۴۳۵ اثر به نخستین همایش ملی آب و تراب ارسال شده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... همایش ملی آبخیزداری و امنیت ملی برگزار می شود همایش ملی آب با محوریت دریاچه ارومیه آغاز بکار کرد ۴۳۵ اثر به نخستین همایش ملی آب و تراب ارسال شده است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۲ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۳ کردستان| تصادف خونین در جاده پالنگان به کامیاران ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت+علت سانحه ۴ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۵ واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ۶ ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ ۷ بازدید و نظارت میدانی ‌قالیباف از اسکله صیادی بندر آبادان / گفت‌وگوی رئیس مجلس با مردم و صیادان ۸ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از سبک جدید گروه‌های جهادی شهرستان قرچک در خدمت‌رسانی / جهادگرانی که مدارس فرسوده را آباد می‌کنند مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم گزارش ویدئویی| حال و هوای محرم در کوره‌های آجرپزی گناباد / شبی که اشک و حزن عجیبی کارگران کوره‌ها ‌‌را فرا گرفته بود ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ مهمترین اخبار تسنیم دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم لبنان| کارشکنی عربستان در روند تشکیل دولت «مصطفی ادیب» رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ و پژوهش های علوم انسانی نخستین همایش ملی آب بیرجند آغاز شد برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش شاهنامه و امر سیاسی در راستای ضرورت روش شناسی و نتایج نظریه پردازی علمی از شاهنامه فردوسی روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، توسط انجمن علوم سیاسی ایران، انجمن مطالعات صلح ایران، خردسرای فردوسی و خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

سخنرانان این همایش ژاله آموزگار، اصغر دادبه، میرجلال الدین کزازی، حمید احمدی، مقصود فراستخواه. محمد جعفر یاحقی، علیرضا قیامتی، یامان حکمت تقی آبادی، ماندانا تیشه یار، احمد بستانی، رضا نجف زاده، جواد رنجبر درخشیلر و مهدی فدایی مهربانی هستند.

این‌همایش روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی تهران، خیابان نجات اللهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096824 طاهره تهرانی

دیگر خبرها

  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی