Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@10:47:35 GMT

برگشت ۲۰ میلیارد ریالی درآمد به آبفا خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۹۴۳۸

برگشت ۲۰ میلیارد ریالی درآمد به آبفا خراسان رضوی

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا خراسان رضوی گفت: با تبدیل ۸۰۰ انشعاب غیرمجاز به مجاز ۲۰ میلیارد ریال درآمد به این شرکت برگشت داده شد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد سلطانی معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا خراسان رضوی گفت: در چهار ماه امسال هزار و ۲۲۴ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرها و روستاهای استان شناسایی شد که با تبدیل ۸۰۰ انشعاب غیرمجاز به مجاز ۲۰ میلیارد ریال درآمد به این شرکت برگشت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه با فروش ۱۴ هزار و ۵۱۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان، درآمد حاصل از این فروش  ۱۶۰ میلیارد ریال است، افزود : در این مدت ۱۵ انشعاب غیرمتعارف به مبلغ بیش از ۱۵ میلیاریال نیز به متقاضیان واگذار شده است.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا خراسان رضوی ادامه داد: مطالبات شرکت از مشترکین و متقاضیان حوزه‌های آب و فاضلاب ۸۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می‌باشد.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آبفا خراسان رضوی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برآورد اولیه خسارت‌ به زیر بخش‌های کشاورزی این استان در اثر سیل اخیر را ۴۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سمیه سلیمی، امروز_ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ از برآورد اولیه ۴۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریالی خسارت سیل اردیبهشت به زیربخش‌های کشاورزی استان مازندران خبر داد.

وی با بیان اینکه این خسارت ناشی از سیل و تگرگ هفته دوم اردیبهشت سال‌جاری است، اظهار کرد: بیشترین خسارت به زیربخش زراعی و در سطح ۵۳ هزار و ۱۶۶ هکتار وارد شده که برآورد اولیه آن مبلغ ۲۸ هزار میلیارد ریال است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مزارع کلزا، گندم، جو، سبزی و صیفی‌جات از جمله محصولات خسارت دیده در این حادثه هستند.

وی برآورد خسارت وارده به زیربخش باغبانی را ۱۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: سطحی معادل ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغات گل محمدی، مرکبات، انگور، بادام، گردو و سایر محصولات باغی در این حادثه دچار خسارت شده‌اند.

سلیمی اضافه کرد: در زیر بخش دامی خسارت وارد شده به ۱۸۰ رأس دام سبک، هزار کندوی زنبور عسل، یک استخر پرورش ماهی، ۱۶ تن علوفه و خوراک دام و ۳۰ باب جایگاه دام، در مجموع ۲۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های بخش کشاورزی استان فارس ادامه داد: ۱۸۰ کیلومتر جاده بین مزارع، ۶۰ کیلومتر کانال آبرسانی، ۲۱ رشته قنات، دو طرح تغذیه مصنوعی و ۳۱ هزار مترمربع تأسیسات مزارع خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه آن مبلغی معادل هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی جهاد کشاورزی فارس، برآورد خسارت وارده به ایل راه‌های عشایری این استان در سطح ۱۵۳ کیلومتر را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 751457

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین