Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش المپیکی کشورمان گفت: در حال حاضر از فشنگ‌های تست شده برای مسابقات تمرینات را پیگیری می‌کنیم که تعداد خیلی محدودی است.

مهیار صداقت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شرایط تمرینی خود گفت: خدا را شکر تمرینات خوب پیش میرود، از دو هفته پیش تمرینات را به صورت جدی پیگیری کردیم و هم اکنون در رشته خفیف و بادی شرایط خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال در این مدت به خاطر شیوع ویروس کرونا شرایط تمرین تغییر کرده اما با برگزاری اردوها وضعیت بهتر خواهد شد. 

ملی‌پوش المپیکی کشورمان در مورد نبود مهمات و فشنگ گفت:  تقریبا همیشه با این  مشکل رو به رو‌به‌رو هستیم، البته فدراسیون تلاش خود را می‌کند اما به هر حال این مشکلات وجود دارد. در حال حاضر با فشنگ‌های تست شده برای مسابقات تمرین می‌کنیم که اولاً تعداد آنها بسیار محدود است و دوم اینکه این فشنگ‌ها برای تمرینات حیف است به این خاطر که کیفیت بالایی دارد، اما فعلاً چاره‌ای نداریم. امیدوارم که هرچه زودتر موضوع قشنگ‌ها و محدودیت‌هایی که با آن روبرو هستیم برطرف شود.

صداقت در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی چقدر برگزاری مسابقات داخلی می‌تواند به آنها کمک کند اظهار کرد: فکر می‌کنم با توجه به اینکه ما چند ماهی در مسابقات حضور پیدا نکردیم برگزاری رقابت‌های داخلی می‌تواند  به موفقیت ما کمک کند. هم‌اکنون از آخرین مسابقه‌ای که داده‌ایم ۹ ماه می‌گذرد و این زمان بسیار زیادی است‌ خیلی از بچه‌ها جنگندگی لازم برای حضور در یک مسابقه را از دست داده‌اند و برگزاری مسابقات داخلی می‌تواند آنها را دوباره به روزهای قبل از کرونا و آمادگی که برای رقابتها برگرداند.

وی همچنین در مورد برگزاری مسابقات آنلاین از سوی فدراسیون جهانی گفت: من نشنیدم که فدراسیون جهانی قرار است مسابقات آنلاین برگزار کند. البته  برخی تورنمنت‌ها به صورت آنلاین در حال برگزاری هستند؛ اما نمی‌دانم که آنها زیر نظر فدراسیون جهانی هستند یا خیر. با این حال فکر می‌کنم برگزاری مسابقات آنلاین هم ایده خوبی باشد. به این خاطر که ما الان چند ماهی است که از شرایط رقبای خود بی خبر هستیم و این رقابت‌ها می‌تواند به ما کمک کند که با آنها در ارتباط باشیم و ببینید در این شرایط سخت آنها چطور تمرین کرده‌اند و چه مقدار آمادگی دارند.

وی همچنین به محدودیت‌هایی که در شرایط فعلی با آن روبرو هستند گفت: یکی از محدودیت‌هایی که با آن روبرو هستیم، همین موضوع پروتکل‌های بهداشتی است.به این خاطر که مدام باید تمرکز کنیم که تمام وسایل ضدعفونی شوند و همچنین فاصله اجتماعی رعایت شود. این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند اما به هر حال چاره ای نیست و امیدواریم که هرچه زودتر شرایط به روال عادی برگردد.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: المپیک تیراندازی فشنگ مهیار صداقت برگزاری مسابقات برای مسابقات فشنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر