Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا راحت دهمرده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به اینکه خدمات دستگاه‌های اجرایی امسال با ارائه کارت هوشمند ملی انجام می‌شود و از طرفی اعتبار کارت‌های شناسایی قبلی به اتمام رسیده از هم استانی‌هایی که تاکنون برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند درخواست می‌شود نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین ۳۹ هزار و ۸۷۰ درخواست کارت هوشمند ملی از ابتدای امسال تا کنون در سطح سیستان و بلوچستان اخذ و همچنین ۹ هزار و ۲۸۴ کارت هوشمند ملی به متقاضیان در سطح استان تحویل داده شده است.
مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان افزود: کارت هوشمند ملی مهمترین کارت هویتی است و افراد باید برای دریافت این کارت به مراکز اعلام شده مراجعه کنند زیرا اثر انگشت آنها به منظور احراز هویت اخذ می‌شود.

وی اظهارداشت: سازمان ثبت احوال کشور در جهت رفع مشکل ارائه کارت هوشمند ملی به بانک‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی ترتیبی اتخاذ کرده که از این پس شماره سریال موردنیاز دستگاه‌ها و بانک‌ها بر روی رسید کارت هوشمند چاپ شود و مردم با ارائه رسید و سریال روی آن امکان دریافت خدمات را داشته باشند.

دهمرده افزود: افرادی که تاکنون کارت ملی آنان صادر نشده است می توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت به دریافت رسید دارای سریال اقدام کنند.

وی ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند برای اطلاع از مراحل و نحوه صدور کارت خود از کد دستوری *۴*۶۰۹۰# به صورت رایگان استفاده کنند.

به گزارش ایرنا جمعیت سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۸ هزار و ۲۲۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ با ۲۰ شهرستان به ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر شامل ۷۰۴ هزار و ۸۸۸ خانوار رسیده است.

این استان از ۲ حوزه سیستان در شمال استان شامل شهرستان های زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز و بلوچستان در جنوب با شهرستان های خاش، ایرانشهر، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، بمپور، چابهار و کنارک تشکیل شده است.
شهرستان های زاهدان و میرجاوه نیز در مرکز این استان واقع شده‌اند.

این استان دارای ۲۰ شهرستان و حدود ۹ هزار روستا و آبادی است که ۶ هزار و ۵۰۰ روستای آن دارای سکنه هستند و افزون بر ۱۱۰۰ کیلومتر مرز خشکی با کشورهای پاکستان و افغانستان و ۳۱۰ کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی اختصاصی ایرنا سیستان و بلوچستان سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی اختصاصی ایرنا سیستان و بلوچستان کارت هوشمند ملی ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ هزار و ۳۲۰ تن گندم از نیمه دوم فروردین تاکنون از کشاورزان استان به ارزش سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است.
حسینی افزود: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین و ۶۰۰ دستگاه دروگر برای برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است و به بهره برداران در برداشت و خرید گندم کمک می‌کنند.
وی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در استان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل داده اند.

دیگر خبرها

  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد