Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@11:59:43 GMT

لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۱۰۳۹

صراط: در حالی که بین احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان اختلاف شدیدی ایجاد شده، اما این باشگاه طبق لیست خود در حال مذاکره با بازیکنان جدید است.

به گفته مسئولان استقلال، مجیدی لیستی به باشگاه نداده و، چون فرصتی برای ترمیم تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده، کمیته نقل و انتقالات باشگاه اقدامات خود را برای جذب بازیکنان جدید انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لیست نفرات مدنظر استقلال شامل احسان حاج‌صفی (تراکتور)، اللهیار صیادمنش (فنرباغچه)، محمد حسین مرادمند (شهر خودرو)، سعید واسعی (پیکان) و حبیب فرعباسی (نفت مسجدسلیمان) است.

تاکنون توافقات با واسعی، مرادمند و فرعباسی انجام شده و مسئولان استقلال به سه باشگاه این بازیکنان نامه رسمی برای جذب آن‌ها فرستاده و اگر پول رضایت نامه آن‌ها از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود، اسامی آن‌ها وارد لیست آسیایی استقلال خواهد شد.

جذب حاج‌صفی کار آسانی برای استقلال نخواهد بود، چرا که گرفتن رضایت نامه و پیوستن او به جمع آبی‌پوشان هزینه سنگینی خواهد داشت، اما مسئولان استقلال برای آن راهکاری اندیشیده‌اند تا بتوانند این بازیکن را جذب کنند. حاج صفی البته برای گرفتن رضایت نامه کار سختی در پیش دارد. درباره صیادمنش نیز باید گفت که باشگاه استقلال نامه رسمی به فنرباغچه ارسال خواهد کرد تا این بازیکن به صورت قرضی به استقلال بازگردد. صیادمنش قصد دارد بار دیگر به استقلال برگردد و خودش را در جمع آبی‌پوشان احیا کند.

فارغ از لیست باشگاه استقلال، پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که مجیدی و کادر فنی‌اش لیستی را تهیه کرده بودند که با فهرست باشگاه متفاوت است. گفته می‌شود در لیست مجیدی نفراتی، چون حاج‌صفی، رامین رضاییان، آرمین سهرابیان و صابر حردانی حضور داشتند که البته از میان آن‌ها مسئولان استقلال با حاج‌صفی و سهرابیان وارد مذاکره شده‌اند.

در لیست خروج استقلال نیز، نفراتی، چون علی دشتی، محمد بلبلی و دو بازیکن مطرح قرار دارند که به دلیل در پیش بودن فینال جام حذفی هنوز نامی از آن دو بازیکن برده نشده است. ضمن اینکه دشتی خودش درخواست جدایی کرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال استقلال فرهاد مجیدی سعادتمند لیگ قهرمانان آسیا صراط مسئولان استقلال باشگاه استقلال حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌هایی که احمد مددی مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده داشت قراردادی را با یکی از شرکت‌های فعال در زمینه وب منعقد کردکه این قرارداد به مدت سه سال اعتبار داشت؛ اما مصطفی آجورلو پس از استعفای احمد مددی این قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

این ماجرا به کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان ارائه شد. جلسه‌ای میان طرفین برگزار شد، جلسه‌ای که نماینده باشگاه استقلال در آن حضور پیدا کرد، اما نماینده‌های وب در این جلسه حضور پیدا نکرد. آن‌ها با ارسال نمابری اعلام کردند مدیرعامل شرکت‌های‌وب در مسافرت خارج از کشور هستند و قادر به شرکت در جلسه نیستند.

کمیته حَکَمیت وزارت ورزش جلسه دیگری برای روز شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۰ صبح تعیین وقت کرد که این بار هر دو طرف شرکت کردند؛ جلسه‌ای که بیش از دو ساعت طول کشید.

طرفین مطالب خود را مطرح کردند که منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد که ۴۸ ساعت بعد، یعنی امروز دوشنبه گواهی حکم مبنی بر تایید نظر شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در خصوص بر عدم ایفای تعهدات قراردادی توسط شرکت داده گستر عصر نوین که مجوز فسخ یک‌طرفه است، به نشانی باشگاه ابلاغ شد.

طرفین مطالب خود را مطرح کردند که متاسفانه منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد. چهل و هشت ساعت بعد حکمی را صادر کرد که این حکم حکایت از این داشت که باشگاه استقلال مجوز به فسخ یکطرفه بوده است.

سرپرست فعلی مدیرعاملی باشگاه استقلال که در آن روز‌ها معاون فرهنگی باشگاه استقلال بود نقش پرررنگی در فسخ این ماجرا داشت و اثبات کرد که حامی مالی استقلال به تعهدات خود طبق مفاد قرارداد عمل نکرده است و آبی‌پوشان حق داشتند ضمانتنامه تعهد پرداخت ۸۰ میلیارد ریالی را که این شرکت در اختیار باشگاه قرار داده بود تا درصورت عدم انجام تعهدات، توسط باشگاه به بانک ارایه شود وصول کند.

این ماجرا ادامه پیدا کرد تا زمانی که سمیعی از استقلال جدا می‌شود و پس از مدتی که دوباره در نقش هیات مدیره به جمع این تیم باز می‌گردد سراغ ضمانت‌نامه مالی را از معاونت مالی وقت استقلال می‌گیرد. این ماجرا به هیات مدیره باشگاه استقلال کشیده و مشخص می‌شود این ضمانت‌نامه ۸۰ میلیارد ریالی بدون مجوز هیات مدیره به حامی مالی وقت استقلال بازگردانده شده است، مدیران ارشد استقلال از این موضوع انتقاد کردند و اعتقاد داشتند نباید چنین کاری از سوی معاون مالی سابق استقلال صورت می‌گرفت!

اتفاق عجیب اینکه چند هفته پیش حامی مالی پیشین استقلال که در حال حاضر مالک باشگاه هوادار است چک ۵۰ میلیارد ریالی آبی‌ها را که بابت صدور رضایت محمدرضا خالدآبادی در اختیارشان گذاشته بود را برگشت می‌زند و حساب استقلال مسدود می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال