Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است مانند اوایل انقلاب، مساجد را به عنوان پایگاهی برای انجام امور مختلف قرار دهیم و حتی اشکالی ندارد که برخی اقدامات اداری نیز در مساجد صورت گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی پیش از ظهر امروز در جمع مردم روستای الله‌آباد از توابع بخش مرکزی طبس اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت‌هایی در سطح مختلف صورت گرفته و دولت‌ها هم به سهم خود کارهایی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس افزود: اینکه یک لیست را در دست بگیریم و دائم بگوییم مشکل است و مشکل، کار صحیحی نیست؛ این لیست‌ها خروجی آن است که برخی مسئولان از اتاق کار خود خارج نمی‌شوند و متاسفانه برخی مشکلات را رقم زده‌اند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان به میان جامعه بیایند و با مردم گفتگو کنند و مشکلات را بررسی کرده و براساس اولویت زمان‌بندی کنند و با کمک مردم رفع مشکل کنند؛ جایی که لازم است باید مسئولان برای تامین منافع همشهریان، ایستادگی و ممارست کنند.

نصیرایی با اشاره به اینکه "قرار نیست کارِ استاندار و فرماندار و مسئولان اجرایی را نماینده انجام دهد" گفت: در مدتی که من کار می‌کنم برخی مدیران را میدانی دیده‌ام و دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند اما توقع داریم همه مسئولان این‌گونه باشند و با مردم دوستانه همراهی کنند؛ برای مسئولیتی که بر عهده گرفته‌اند، با سرعت و دقت حرکت کنند.

طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در جهت منافع مردم استخاندوزی: نمایندگان مجلس به فکر منافع مردم باشنددولت‌های احمدی‌نژاد و روحانی منافع مردم تهران را ذبح کردند/آدم قانونمدار دستش بسته است!

وی تاکید کرد: از جایگاه نمایندگی مردم مطالبه خواهم کرد و سر منافع مردم با هیچکس کنار نخواهم آمد و با حفظ منزلت مسئولان اما در صورت کم‌کاری و عدم رضایت مردم، محکم خواهم ایستاد و ملاحظه هیچکس را نخواهم کرد.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس به نقش محوری مسجد در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی اشاره کرد و گفت: لازم است مانند اوایل انقلاب، مسجدها را به عنوان پایگاهی برای انجام امور مختلف قرار دهیم و حتی اشکالی ندارد که برخی اقدامات اداری نیز در مساجد صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از اداره‌ها برای انجام امور به ویژه در روستاها با مشکل کمبود فضای ساختمانی روبه‌رو هستند و بسیار خوب خواهد بود اگر مسجدها را به عنوان پایگاه رسیدگی به امور مردم قرار داده و از همین فضای موجود، بهترین بهره‌برداری را ببریم.

وی تاکید کرد: مساجد به عنوان یک پایگاه مردمی حفظ و احیاء شوند و در این زمینه هر مسئول اداره‌ای که می‌تواند پیش قدم شود تا هم در معنویت کار شریک شده و هم در اشاعه این هدف بزرگ فرهنگی خدمتی کرده و هم سبب تسهیل در انجام امور مردم شوند.

انتهای پیام/ 251/س

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... پیگیری مطالبات و مشکلات صیادان بندر خرمشهر توسط رئیس مجلس قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم تمامی فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مساجد برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیگیری مطالبات و مشکلات صیادان بندر خرمشهر توسط رئیس مجلس قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم تمامی فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مساجد برگزار می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۲ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۳ ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ ۴ فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم ۵ تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته‌بازار مسکن/ دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت/ ۳ عامل گرانی مسکن ۶ واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ۷ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۸ راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس / اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم / گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ سال بازارچه مرزی رئیس مجلس: موافقت لایروبی اروند‌رود از ‌عراق ‌اخذ شد / مزایای مناطق آزاد باز می‌گردد فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم گفت‌و‌گوی خواندنی تسنیم با ‌پیرغلام حسینی / با دعای مادرم مداح ‌شدم /‌ مداحی در جوار حضرت رضا(ع) «تکرارنشدنی» است مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیر نخواهد پایید اما این لکه ننگ بر آنها خواهد ماند لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه از فردا/ اسامی برخی از وزیران اعلام شد گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس / اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم / گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ سال بازارچه مرزی گروه‌های فلسطینی : تبعات خطرناک اقدام خائنانه امارات/ مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توطئه‌هاست ماموریت روحانی به وزارتخانه‌های اقتصاد و رفاه برای ارائه تسهیلات به حقوق بگیران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشکلات مردم انجام امور منافع مردم رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند