Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@14:12:24 GMT

موضوع ترابی را بفهمید به او حق می دهید/ به بشار گفتم چشم!

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۱۳۲۹

موضوع ترابی را بفهمید به او حق می دهید/ به بشار گفتم چشم!

سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام خبر توافق اولیه با بشار رسن گفت: ترابی برای ماندن در پرسپولیس امروز خبر می‌دهد.

به گزارش مشرق، مهدی رسول‌پناه با حضور در جمع هواداران معترض به وضعیت باشگاه پرسپولیس که در مقابل ساختمان مدیریتی سرخپوشان تجمع کرده بودند، گفت: حق تمام هواداران است که انتقاد کرده و اعتراض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً صحبت‌هایم باعث حل مشکلات خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ابهامات موجود در نقل و انتقالات این باشگاه تأکید کرد: سرپرست و سرمربی تیم لیستی را به ما دادند و اعلام کردند که پس از دربی پایتخت که ششم شهریور ماه برگزار شد، وارد مذاکره با این بازیکنان شویم تا تمرکز اعضای فعلی پرسپولیس برای دیدار با استقلال رقم نخورد.

رسول‌پناه افزود: با بازیکنان مد نظر صحبت کردیم که با سه نفر از آنها به توافق رسیدیم و سایر آنها نیز در حال مذاکره با باشگاه هستند.

وی درباره آخرین وضعیت بشار رسن با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد یادآور شد: او ۱۳۸هزار دلار از فصل قبل طلب دارد که من گفتم تا شنبه پرداخت خواهم کرد، بشار هم قبول کرد و توافق اولیه نیز برای تمدید قرارداد انجام شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هرگز به او نگفتم که «تخفیف بده» بلکه از من خواست که ۱۰ درصد روی مبلغ فعلی قراردادش بیاورم، من هم گفتم «چشم». قرار بود امروز برای امضای توافق اولیه در باشگاه حاضر شود که با توجه به وضعیت موجود، به فردا موکول شد.

رسول‌پناه درباره رفتار مهدی ترابی که منجر به فسخ قرارداد این باشگاه شد، اظهار داشت: ترابی موضوعی را مطرح کرد که اگر شما هم در جریان قرار بگیرید، به او حق می‌دهید؛ از من خواسته تا امروز نگویم و قرار است همین امروز درباره ماندن در پرسپولیس نظر بدهد. اگر ترابی جواب نداد، موضوع او را همین فردا اعلام خواهیم کرد.

وی درباره ریخت‌وپاش‌های مالی مدیرعامل قبلی باشگاه گفت: من درباره عملکرد آنها نظری نمی‌دهم بلکه پرونده مدیریتی آنها در اختیار نهادهای نظارتی است و باید در آنجا پاسخگو باشیم. زمانی به باشگاه آمدم که آقایان با کارگزاری قرارداد بسته بودند و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی وجود داشت؛ ریسک کردم و کار را پیش بردم تا مشکلات را حل کنم.

سرپرست پرسپولیس یادآور شد: من توانستم کف قراردادی با کارگزار را به ۱۱۰ میلیارد تومان برسانم. سال قبل ۵۰ میلیارد بود اما امسال به این عدد رساندیم. 

وی درباره پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ نیز افزود: در وضعیت فعلی ۳۰ درصد از طلب ۵۰ میلیاردی را پرداخت کردیم. این مورد خیلی بزرگی است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مهدی رسول پناه مهدی ترابی بشار رسن باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال

فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، آتیلا حجازی، بازیکن پیشین این تیم را به عنوان سرپرست جدید آبی‌پوشان انتخاب کرد.

حجازی شب گذشته قراردادش را با استقلال امضا کرد و جانشین نصرالله خواجه‌گیری در این تیم شد.

دیگر خبرها

  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال
  • حجازی سرپرست استقلال شد
  • آتیلا حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال