Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اجرای طرح تشدید بازرسی ازانبارها طی مرداد ماه سالجاری 34 انبار لوازم خانگی، لاستیگ وفولاد کشف گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سعید محمدی پورمعاون بازرسی ونظارت سازمان درادامه گفت: جمع ارزش کشفیات صورت گرفته بالغ برهزارو 814   میلیارد و 560 میلیون ریال بوده که عمده تخلفات صورت گرفته احتکار،اخفاء، عرضه خارج از شبکه، امتناع از عرضه بوده که پرونده متخلفین جهت صدور رای به تعزیرات  حکومتی  ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون بازرسی و نظارت سازمان تصریح کرد: این طرح براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور با حضور دستگاههای همکار شامل دادستانی، سازمان تعزیرات حکومتی،اتاق اصناف،پلیس امنیت اقتصادی وبازرسین سازمان  صمت انجام شده که 63 فقره بازرسی وگشت مشترک ماحصل آن درمرداد ماه می باشد.

محمدی پورخاطرنشان کرد: ازاین انبارها تعداد 57395  حلقه انواع لاستیک سواری سبک وسنگین،  709 دستگاه انواع لوازم خانگی و بیش از  7هزارو 500 تن انواع مصنوعات  فلزی کشف شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازرسی ونظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا ابوترابی گفت: واحد‌های صنفی نانوایی، کابینت سازی، فروش و تعمیر مبلمان و مشاور املاک با تشکیل پرونده به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی و اعمال قانون شدند.
 رئیس اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی افزود: حکم صادره این پرونده‌ها علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد‌های صنفی، به پرداخت جزای نقدی هم محکوم، که در هر پرونده جزای نقدی و مدت پلمب و نصب پارچه متفاوت بوده، که حکم‌های صادره اجرا و مختومه شده است.
ابوترابی گفت: این پرونده‌ها در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده که تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی بوده که برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد