Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ در ساعت ۹:۳۰ جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۹ هزار و ۷۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به نزدیک هشت هزار میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «ثشاهد» و حق تقدم «وگردش» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۵۰۰ میلیارد تومان یا به عبارت دیگر ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد از کل تعداد سهام آن سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «امین»، «زملارد» و «بگیلان» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۹۰ میلیارد تومان (۷۷ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر سه هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان (۳۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۸ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

"بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "خودرو و ساخت قطعات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "عرضه برق، گاز و ..." با تقاضای خرید ۲۲۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۵ درصد از ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۴۲ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

پربیننده ترین خبر مهم برای خریداران دارا دوم ارزش سهام عدالت من ( ۱۰شهریور ماه) سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ راه سهم‌ها از هم جدا شد تداوم روند فعلی بازار در دو روز آینده معاملات/ بازار سرمایه با نوسان همراه است سودآوری قابل توجه پالایشگاه‌ها با دستورالعمل اخیر/ پالایشگاه تبریز پس از عرضه اولیه پتروشیمی تبریز، سودسازی داشته است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه فرابورس وگردش صف خرید بورس سهام تامین سرمایه امین وملی زملارد قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان صف های خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در روز گذشته معاملاتی (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهامداران عمده در نماد‌هایی مختلفی دست به خرید و فروش سهام زدند که سنگین‌ترین خرید سهامدار عمده به شرنگی تعلق گرفت جایی که یک سهامدار حقیقی ۶۲ میلیارد تومان سهام شرنگی را خریداری کرد.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwy

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟