Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامعلی حبیبی مرد طلایی المپیک 1956 ملبورن ملقب به ببر مازندران از حال خوب خود در وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: 7 ماه است که در قرنطینه کامل هستم و حتی گوشی موبایل هم دستم نگرفته‌ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امامعلی حبیبی، دارنده 4 مدال طلای جهان و المپیک درباره شرایط این روزهاش اظهار داشت: متاسفانه این ویروس دمار از روزگار همه مردم جهان درآورده است، امیدوارم به حق علی (ع) به زودی این ویروس ریشه کن شود و از دست آن خلاص شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: چندی پیش کسالتی داشتم که خوشبختانه برطرف شده است. از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز در خانه قرنطینه هستم و تمامی قوانین بهداشتی را رعایت می‌کنم. حتی موبایلم را هم به دامادم دادم و 7 ماه است که گوشی ندارم. در باغ خانه خود مشغول کشاورزی هستم و خداراشکر حالم خیلی خوب است. حبیبی درباره لغو تمرینات و مسابقات کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: تا زمانی که ویروس کرونا ریشه کن نشده است حتی یک کشتی گیر هم حق رفتن روی تشک را ندارد. جان ورزشکارانمان از همه چیز مهمتر است.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 در سومین اکران مردمی «تمساح خونی» که با حضور جواد عزتی، الناز حبیبی و شبنم قربانی در یکی از سینماهای مشهد انجام شد، ازدحام جمعیت به حدی است که بازیگران این فیلم به سختی توانستند از میان مردم عبور کنند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لِه شدن جواد عزتی و الناز حبیبی در فشار مردم!
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • در سال ۱۸۱۶ جهان شاهد سالی بدون تابستان بود
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی