Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:46:59 GMT

معرفی قالب آموزشی استادیار

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۲۹۹۳

معرفی قالب آموزشی استادیار

امروزه که اینترنت به یک منبع آموزشی قوی و بی رقیب تبدیل شده، داشتن یک وب سایت آموزشی برای هر شخص یا موسسه که در این زمینه فعالیت می‌کند را تبدیل به امری ضروری و غیرقابل اجتناب کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ژاکت، با شیوع ویروس کوید-۱۹، محیط وب به یکی از کانال های یادگیری سریع و بی خطر تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال، داشتن کسب درآمد از محل فروش تولیدات آموزشی، توجه بسیاری از فعالین این حوزه مانند مدرسین و موسسات آموزشی را به خود جلب کرده است. یک پاسخ مناسب و سریع برای عملیاتی کردن این ایده، استفاده از قالب فروش دوره‌های آموزشی استادیار می‌باشد که بر بستر سیستم مدیریت محتوای رایگان وردپرس اجرا شده است.

قاب استادیار، به عنوان اولین و پرفروش ترین قالب فروش دوره‌های آموزشی در ایران، این امکان را به شما می‌دهد که محتوای آموزشی خود را خیلی سریع و آسان بدون نیاز به دانش کدنویسی بر بستر وب به صورت آنلاین یا ارسال پستی ارائه کرده و آنها را بفروش برسانید.

از ویژگی های کلیدی و مهم این قالب آموزشی وردپرس می توان به سهولت در استفاده، تنظیمات و امکانات سفارشی سازی گسترده، اشاره کرد. اگر از آن دسته افراد هستید که هویت و برند تجاری و شخصیتان از اهمیت بالایی برخوردار است، استادیار به خوبی پاسخگوی این نیاز شما بوده و می توانید با امکانات و تنظیماتی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید آنچه که در ذهن دارید را برای صفحات وب سایت خود طراحی کرده و از کار کردن با آن لذت ببرید.

نظرات یکی از مشتریان قالب استادیار:

"من همیشه دنبال چنین قالبی بودم که بتونم محصولات آموزشی خودم رو به صورت آنلاین به فروش برسونم اما تاکنون موفق نشده بودم، چون هر قالبی که نصب می کردم مخصوص این کار طراحی نشده بود و در نتیجه در بخش مربوط به ارائه فایل ها به کاربران دچار مشکل بودم. ولی در قالب استادیار این کار خیلی راحت شده و الان فقط تمرکزم روی تولید محتوای آموزشی قرار گرفته است."

مزایای استفاده از قالب استادیار  Studiare:

- قالب استادیار که در اصل یک قالب فروش فایل است برای فروش دوره های آموزشی از هسته ی فروشگاه ساز محبوب ووکامرس استفاده می‌کند که خیال شما را از بابت وجود افزونه های جانبی و توسعه پذیر بودن سیتم راحت می‌کند. مواردی مانند انواع درگاه های پرداخت آنلاین، تولید محصولات گروهی، ارائه انواع تخفیف ها روی پکیج های آموزشی و ...

- قالب استادیار با بهره گیری از متد روز طراحی سایت می تواند بهترین نتیجه را برای نمایش در انواع دستگاه های موبایل یا تبلت را به صورت کاملا واکنشگرا را برای بازدیدکنندگان شما ارائه کند که با گسترش هر روزه استفاده از این دستگاه ها این ویژگی به امری ضروری و لازم تبدیل شده است.

- کدنویسی استاندارد و سرعت لود بالای قالب استادیار باعث خواهد شد که محتوای شما خیلی زود در نتایج موتورهای جستجو دیده شود.

- استفاده از صفحه سازهای گرافیکی که به شما امکان طراحی صفحات فقط با کشیدن و رها کردن عناصر را می‌دهد.

دوره های آموزشی چگونه به فروش می رسند؟

در قالب استادیار محصولات آموزشی می توانند به دو روش دانلود فایل های آموزشی بعد از پرداخت، یا ارسال بسته آموزشی به محل آدرس مشتری، به فروش برسند.

امکان ارائه انوع فایل ها از جمله فیلم، صوت ، تصویر و متن وجود دارد و محدودیتی در فرمت ارائه فایل های آموزشی نخواهید داشت. همچنین امکان پخش آنلاین فیلم ها روی صفحه وب فراهم می باشد.

چرا استادیار را از ژاکت تهیه کنیم؟

از مهم ترین دغدغه های استفاده از قالب های وردپرسی، بروزرسانی ها و هماهنگی آن با نسخه های جدی وردپرس و افزونه هاست، که با خرید از ژاکت خیال شما از بابت دریافت مادام العمر بروزرسانی های قالب راحت خواهد بود. همچنین ۶ ماه پشتیبانی رایگان می تواند پاسخگوی کلیه ابهامات شما در استفاده از محصول باشد.

برخی از امکانات قالب استادیار:

- کدنویسی استاندارد و سرعت لود بالا

- طراحی واکنشگرا

- استفاده از صفحه ساز گرافیکی

- سفارشی سازی رنگ ها (بی نهایت رنگ)

- پنل تنظیمات قدرتمند و فارسی

- دارای چندین فونت فارسی و بی نهایت فونت گوگل

- هماهنگی با انوع درگاه های پرداخت آنلاین ایرانی یا خارجی

- ایجاد پروفایل برای معرفی مدرسین دوره

- ماژول ارائه ی دروس اختصاصی

- باکس دانلود حرفه ای

- بروزرسانی رایگان و همیشگی در ژاکت

- تیم پشتیبانی قدرتمند و پاسخگو

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کدنویسی استاديار دوره های آموزشی فایل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی

جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی

دیگر خبرها

  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟