Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@14:17:31 GMT

اولین پل معلق قوسی شیشه‌ای جهان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۳۵۰۵

اولین پل معلق قوسی شیشه‌ای جهان



اين پل که در ميان دره زيباي هير اردبيل ساخته شده، اولين پل معلق قوسي شيشه‌اي جهان محسوب مي‌شود. جايي كه مي‌توانيد آرامش را به معناي واقعي در آغوش بكشيد. قدم زدن روي پل شيشه‌اي هير، تداعي‌كننده راه رفتن بر فراز آسمان است.

ايستادن روي اين پل و لرزش همزمان آن هم باعث ترس مي‌شود و هم هيجانتان را بالا مي‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پشت شيشه‌هاي پل هير، منظره‌اي رويايي را مي‌‌توان به نظاره داشت. از روي اين پل دره‌اي صخره‌اي ديده مي‌شود که نهري پرآب و خروشان از پيچ و خم آن مي‌گذرد، منظره‌اي شگفت‌انگيز که جذابيت‌هاي اين پل را دوچندان كرده است. شما با قرار گرفتن روي اين پل، از يک‌سو چشم‌انداز‌هاي زيباي دره در‌بند و کوه‌هاي باغرو را مي‌بينيد و از طرف ديگر دشت وسيع اردبيل و گستره باغ‌هاي شهر هير پيش‌رويتان نمايان مي‌شود.

مناظر بي‌نظيري که قله هميشه برفي سبلان هم جزئي از آنهاست. از اين‌رو در سفر به اردبيل و ديدن جاذبه‌هاي اين استان، تجربه رويايي و هيجان‌انگيز حضور بر فراز پل معلق شيشه‌اي هير را هم فراموش نكنيد.

- شبنم اعماری

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود ؛ در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور حضور دارند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075320 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • نقش موزه‌ها در حفظ هویت ملی موثر است
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد