Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:32:05 GMT

فرمانده سابق حشدالشعبی عراق درگذشت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۳۸۵۶

فرمانده سابق حشدالشعبی عراق درگذشت+عکس

‍‍‍‍‍‍

فرمانده سابق حشد الشعبی عراق به جمع یاران شهیدش پیوست. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فرمانده سابق حشد الشعبی عراق به جمع یاران شهیدش پیوست. «ابومصعب الفیلی»، فرمانده سابق تیپ 110 بسیج مردمی عراق مستقر در نوار مرزی استان دیاله با جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز، سه‌شنبه 11 شهریور ماه 1399 بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حشد: بر عهد خود با شهید ابومهدی پایبندیم/ امنیت کامل کربلا از چهار محورشهادت یکی از فرماندهان حشد شعبی در خانقین+عکس

از بین 6 استان عراقی هم مرز با جمهوری اسلامی ایران، دیالی تنها استانی است که از زمان سقوط رژیم صدام در اردیبهشت ماه سال 1382 (مه 2003 میلادی) تا امروز همواره شاهد بی‌ثباتی و ناامنی است. از زمانی که آمریکایی‌ها عراق را اشغال کردند، دیالی تبدیل به مکانی برای تروریسم شد. همواره دست‌های پنهان کوشیده تا تروریسم را از مناطق غربی عراق که در آن برهه در استان‌های الانبار، صلاح‌الدین و نینوا فعالیت داشتند به سمت استان دیالی سوق دهند. بعدها که گروه تروریستی داعش در موصل مرکز استان نینوا در 10 ژولای 2014 (20 خرداد 93) اعلام موجودیت کرد، به سرعت هجوم خود را به سمت دیالی آغاز کرد.  اگر حضور به موقع نیروهای مقاومت اسلامی از جمله فرمانده شهید «ابومصعب الفیلی» در آن برهه نبود، داعش می‌کوشید که از طریق دیالی به داخل خاک ایران نفوذ کند.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مدافعان حرم حشد الشعبی جبهه مقاومت اسلامی بیشتر بخوانید... عراق| استراتژی حشد شعبی علیه تکفیری‌ها در سرزمین سیاه داعش فرمانده حشد: بر عهد خود با شهید ابومهدی پایبندیم/ امنیت کامل کربلا از چهار محور شهادت یکی از فرماندهان حشد شعبی در خانقین+عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عراق| استراتژی حشد شعبی علیه تکفیری‌ها در سرزمین سیاه داعش فرمانده حشد: بر عهد خود با شهید ابومهدی پایبندیم/ امنیت کامل کربلا از چهار محور شهادت یکی از فرماندهان حشد شعبی در خانقین+عکس واژه های کاربردی مرتبط مدافعان حرم حشد الشعبی جبهه مقاومت اسلامی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وقایع روز دوازدهم محرم| ورود کاروان اسیران کربلا به کوفه ۲ وقایع روز یازدهم محرم| عبور کاروان اسرای کربلا از کنار بدن‌های مطهر شهدا ۳ ماجرای اردوگاهی با اسرای متنوع از سلطنت طلب تا بسیجی و ارتشی/ رفاقت نیروهای صلیب سرخ با اسرای ایرانی چگونه اتفاق افتاد؟ ۴ درخشنده: دوست دارم مجسمه شهید سلیمانی را در سطح شهر ببینم ۵ حسین انتظامی درگذشت مدیر مسئول ماهنامه «فیلم» را تسلیت گفت ۶ «شاهد» آماده نمایش شد ۷ ایده «جنگ شهرها» از دل فیلم‌ شهید آوینی بیرون آمد/ ماجرای نجات معجزه‌آسای کودک ۴ساله و سوژه‌ای که «ماه عسلی» شد! ۸ باز کردن راه تنفسی تولید در صنعت چاپ با راه‌حل‌های کوتاه مدت/ دولت نوشدارو را دریابد مهمترین اخبار فرهنگی ایده «جنگ شهرها» از دل فیلم‌ شهید آوینی بیرون آمد/ ماجرای نجات معجزه‌آسای کودک ۴ساله و سوژه‌ای که «ماه عسلی» شد! رهبر انقلاب: عزاداری امسال در تاریخ کشور ماندگار شد باز کردن راه تنفسی تولید در صنعت چاپ با راه‌حل‌های کوتاه مدت/ دولت نوشدارو را دریابد حضور خانواده امام حسین(ع) در کربلا نشان از جنایتی عظیم دارد/ چه ابعادی از عاشورا با وجود زنان و کودکان مشخص شد؟ مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیری نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد پهلوگیری ۴۹۸ کشتی حامل فرآورده‌های نفتی در بندر خلیج فارس/ رشد ۶ درصدی صادرات نفتی در اوج تحریم‌ها لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه از فردا/ اسامی برخی از وزیران اعلام شد ماکرون: حزب‌الله نماینده ملت لبنان است نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدافعان حرم حشد الشعبی جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم حشد الشعبی جبهه مقاومت اسلامی فرمانده سابق حشد الشعبی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس هر لحظه در معرض شهادت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همکاران من در سراسر کشور هر لحظه ممکن است در معرض حملات مختلف مجرمان قرار گرفته و جان خود را در راه حفاظت از جان و مال مردم از دست داده و به شهادت برسند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند برای همه ما. شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد. شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرات تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت:  انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است ماموران ما در هر لحظه در انجام ماموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر این شهید در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟