Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:19:39 GMT

پوستر جدید خانه طراحان در تکریم مقام امام سجاد(ع) +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۳۸۱۸

پوستر جدید خانه طراحان در تکریم مقام امام سجاد(ع) +عکس

خانه طراحان انقلاب اسلامی پوستر جدید خود را در تکریم مقام امام سجاد(ع) و نقش بی‌بدیل آن حضرت در احیای واقعه عاشورا طراحی و منتشر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، خانه طراحان انقلاب اسلامی پوستر جدید خود با عنوان «بر منبر نجات» را در تکریم مقام امام سجاد(ع) و نقش بی‌بدیل آن حضرت در احیای واقعه عاشورا طراحی و منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پوستر براساس این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب طراحی شده است: «امام سجاد(ع) در وضعی قرار داشت که چنین امکانی نبود که مثل امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در مسجد مسلمان‌ها را دور خود جمع کند...اما ایشان بعد از واقعه کربلا از بیان معارف دست نکشیدند و به‌عنوان دعا و نیایش، مطالبی فراهم آوردند؛ امام سجاد(ع) معارف اسلام را نه به‌صورت روایت بلکه به‌صورت صحیفه‌ی سجادیه بیان فرمودند که مورد استفاده‌ی نسل‌های بعد قرار گرفت.»

دیگر عوامل اجرایی این پوستر عبارتند از: طراحی گرافیک: محمد تقی‌پور، طراحی شعار: پویا سرابی، طراحی نوشتار: مجتبی حسن‌زاده.

آموزش موفق نیازمند تعامل نهادهای ذی‌ربط با انجمن پوشاک مدارس ایران استپوستر| «خشت‌هایی برای بهشت»+عکسیادداشت| آیا نور حسین(ع) از آسمان حسین(ع) بر قلب ما تابیده یا نه؟

انتهای پیام/

 

 

R1527/P/S4,37,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط خانه طراحان انقلاب اسلامی عاشورا ماه محرم عکس امام سجاد (ع) موکب تسنیم هنرهای تجسمی پوستر بیشتر بخوانید... آموزش موفق نیازمند تعامل نهادهای ذی‌ربط با انجمن پوشاک مدارس ایران است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آموزش موفق نیازمند تعامل نهادهای ذی‌ربط با انجمن پوشاک مدارس ایران است واژه های کاربردی مرتبط خانه طراحان انقلاب اسلامی عاشورا ماه محرم عکس امام سجاد (ع) موکب تسنیم هنرهای تجسمی پوستر پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وقایع روز دوازدهم محرم| ورود کاروان اسیران کربلا به کوفه ۲ وقایع روز یازدهم محرم| عبور کاروان اسرای کربلا از کنار بدن‌های مطهر شهدا ۳ ماجرای اردوگاهی با اسرای متنوع از سلطنت طلب تا بسیجی و ارتشی/ رفاقت نیروهای صلیب سرخ با اسرای ایرانی چگونه اتفاق افتاد؟ ۴ درخشنده: دوست دارم مجسمه شهید سلیمانی را در سطح شهر ببینم ۵ حسین انتظامی درگذشت مدیر مسئول ماهنامه «فیلم» را تسلیت گفت ۶ «شاهد» آماده نمایش شد ۷ ایده «جنگ شهرها» از دل فیلم‌ شهید آوینی بیرون آمد/ ماجرای نجات معجزه‌آسای کودک ۴ساله و سوژه‌ای که «ماه عسلی» شد! ۸ باز کردن راه تنفسی تولید در صنعت چاپ با راه‌حل‌های کوتاه مدت/ دولت نوشدارو را دریابد مهمترین اخبار فرهنگی ایده «جنگ شهرها» از دل فیلم‌ شهید آوینی بیرون آمد/ ماجرای نجات معجزه‌آسای کودک ۴ساله و سوژه‌ای که «ماه عسلی» شد! رهبر انقلاب: عزاداری امسال در تاریخ کشور ماندگار شد باز کردن راه تنفسی تولید در صنعت چاپ با راه‌حل‌های کوتاه مدت/ دولت نوشدارو را دریابد حضور خانواده امام حسین(ع) در کربلا نشان از جنایتی عظیم دارد/ چه ابعادی از عاشورا با وجود زنان و کودکان مشخص شد؟ مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیری نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد پهلوگیری ۴۹۸ کشتی حامل فرآورده‌های نفتی در بندر خلیج فارس/ رشد ۶ درصدی صادرات نفتی در اوج تحریم‌ها لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه از فردا/ اسامی برخی از وزیران اعلام شد ماکرون: حزب‌الله نماینده ملت لبنان است نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه طراحان انقلاب اسلامی عاشورا ماه محرم عکس امام سجاد ع موکب تسنیم هنرهای تجسمی پوستر خانه طراحان انقلاب اسلامی عاشورا ماه محرم عکس امام سجاد ع موکب تسنیم هنرهای تجسمی پوستر خانه طراحان انقلاب اسلامی امام سجاد ع حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 

به گزارش «تابناک» به نقل از عصر ایران، معصومه حائری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی و دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی صبح روز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی در تهران درگذشت.

آن طور که عصر ایران روایت کرده است؛ وی مادر سید حسین و مریم خمینی بود. حجت‌الاسلام سید حسین خمینی از اوایل دهه ۶۰ عملا از عرصه های رسمی و رسانه‌ای کنار است و خواهر او (نوه امام خمینی) هم در خارج از کشور زندگی می‌کند و به طبابت و کارهای علمی اشتغال دارد و خانواده برای دفن مادر منتظر بازگشت اوست. (دو فرزند دیگر در کودکی درگذشته بودند).

از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب و حتی بعد از فقدان چنین یاد کند.

با این که عروس ارشد امام اهل مصاحبه با رسانه‌ها نبود اما برای اولین بار اول آبان ۱۴۰۰ و به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد درگذشت مشکوک سید مصطفی خمینی گفت‌وگویی با او منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت خصوصا جاهایی که حکایت از نگاه امروزین آقا مصطفی خمینی داشت و تصویر متفاوتی از فرزند فقید امام ترسیم می‌کرد.

درباره فرزندان چنین گفته بود: «خدا چهار فرزند به من داد که دو تا از آن‌ها از دنیا رفتند و الان تنها حسین و مریم برای من باقی مانده‌اند. هر دو دختر بودند و یکی در ایران و یکی در نجف از دنیا رفت. اولی چند روز بعد از به دنیا آمدن از دنیا رفت و علتش هم این که اوضاع ما در آن ایام به خاطر مسائل انقلاب خیلی ناجور و نامناسب و دگرگون بود و در همان ایامی که تازه این دختر به دنیا آمده بود، نیروهای دولتی وارد منزل ما ‌شدند و هول و هراس ایجاد ‌کردند و حال خود من خیلی بد و خراب بود و شاید این بچه بر اثر همان مسائل مُرد و از دنیا رفت.

دومی هم بلافاصله بعد از تولد و بر اثر یک بیماری کشنده از دست رفت؛ البته برخی به من می‌گفتند که این فرزندم، پسر بوده ...»

دیگر خبرها

  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • مست عشق و حواشی یک پوستر