Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل اسبق بانک مرکزی با اشاره به ارزیابی‌اش از عملکرد بانک صادرات ایران، گفت: بانک صادرات ایران با مدیریت مناسبی که اعمال کرد، توانست از زیان‌دهی خارج شده و یکی از بانک‌های پیشرو و شایسته کشور شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محمود بهمنی با اشاره به آغاز شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران، گفت: این بانک امروزه شرایط مناسبی دارد و اگر تسهیلات تکلیفی و یا تسهیلات یارانه‌ای به بانک صادرات ایران تحمیل نشود و تسهیلات بازگشت داشته باشند، همچنان می‌تواند یکی از بانک‌های پیشرو و خوب کشورمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وی افزود: بانک صادرات ایران، بانک قدیمی و خصوصی است و می‌تواند شرایط مناسب‌تر از این هم وضعیت فعلی هم داشته باشد.

رئیس کل اسبق بانک مرکزی با اشاره به موقعیت فعلی بانک صادرات ایران و چشم‌انداز آینده گفت: معتقدم که چشم‌انداز آینده این بانک می‌تواند بهتر از این باشد. البته باید مقداری خود را از دولت جدا کند تا بتواند مدیریت درست و صحیح خود را اعمال کند.

بهمنی با اشاره به قرار گرفتن بانک صادرات ایران در سیبل تحریم‌ها و موفقیت این بانک گفت: تمام بانک‌های کشور در حال حاضر تحریم هستند و متاسفانه اجازه نمی‌دهند که بانک‌های ما با بانک‌های خارجی کار کنند.

وی تصریح کرد: اگر بانک صادرات ایران را با دیگر بانک‌های داخلی مقایسه کنیم یکی از بانک‌های موفق و شایسته در زمینه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

R1012123/P/S7/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بانک صادرات قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط بانک صادرات پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ اراده ای برای حفظ ارزش پول ملی نیست/ امکان کاهش نرخ ارز تا ۵ هزار تومان ۲ میانگین حقوق کارمندان دولت از ۶ میلیون تومان فراتر رفت/ تورم گریبان حقوق بگیران بخش خصوصی را گرفت ۳ بزرگترین وارد کننده نفت دنیا به عربستان سعودی پشت کرده است ۴ تشریح جزئیات ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان از زبان رئیس سازمان اداری و استخدامی ۵ شرکت ملی مس بزودی افزایش سرمایه می‌دهد ۶ اعلام برندگان قرعه‌کشی پیش‌فروش ۵ محصول ایران خودرو طی امروز ۷ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۱؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد ۸ سازمان هواشناسی ۹۹/۶/۱۱| باران ۴ روزه در ۱۵ استان مهمترین اخبار اقتصادی پس از رفتن غول های نفتی از پارس جنوبی چه شد؟ + فیلم «مرغ ایرانی» |روند مصرف "گوشت" در ایران و جهان، طی ۶ دهه؛ ذائقۀ مردم ایران کاملاً تغییر کرده است پهلوگیری ۴۹۸ کشتی حامل فرآورده‌های نفتی در بندر خلیج فارس/ رشد ۶ درصدی صادرات نفتی در اوج تحریم‌ها آغاز دوباره صعود نرخ ارز/ دلار نیمایی وارد کانال ۲۱هزار تومان شد/ دلار آزاد ۲۴هزار تومان مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیری نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد پهلوگیری ۴۹۸ کشتی حامل فرآورده‌های نفتی در بندر خلیج فارس/ رشد ۶ درصدی صادرات نفتی در اوج تحریم‌ها لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه از فردا/ اسامی برخی از وزیران اعلام شد ماکرون: حزب‌الله نماینده ملت لبنان است نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک صادرات بانک صادرات بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود

مرتضی افقه گفت : من تصور نمی‌کنم بانک مرکزی و حتی همین مجلس که حالا منتقد شده است، بتوانند کاری بیش از آنچه تاکنون دیده‌ایم انجام دهند و مانند سابق نرخ ارز در ایران متأثر از عوامل خارجی  خواهد بود و هرچه به انتخابات آمریکا نزدیک می‌شویم هم محور نرخ ارز صعودی می‌شود.

مرتضی افقه، استاد دانشگاه و اقتصاد دان گفت :به‌طور کلی دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بوده و حالا هم ضعیف است و تیم اقتصادی دولت تیم قدرتمندی نیست؛ چه مدیران بانک مرکزی و چه مدیران وزارت اقتصاد، اما به هر حال دولت اکنون که می‌گوید فروش نفت خوبی داریم، یعنی ارز هم در اختیار دارد و می‌تواند مدیریت کند اما در حوزه عرضه ارز با احتیاط رفتار می‌کند و در عرصه تقاضا هم قادر به مدیریت نیست.

هم‌میهن نوشت: این استاد دانشگاه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه این سخن از سوی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی که نرخ ارز بازاد آزاد را قبول نداریم، چقدر علمی است؟ بیان کرد: «من واقعاً نمی‌فهمم این چه حرفی است که دو مسئول عالی‌رتبه اقتصادی کشور یعنی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌زنند. واقعاً قابل فهم نیست زیرا هیچ مبنای علمی و تخصصی‌ ندارد. در بسیاری از اقلام‌ها ارز آزاد برای واردات استفاده می‌شود؛ یعنی خود دولت بهتر از هر کسی می‌داند کشور فقط محدود به همان اقلامی نیست که ارز دولتی دریافت می‌کنند و بسیاری از کالاها با ارز غیررسمی خریداری می‌شوند حتی بعضی از اقلام اساسی. حتی می‌شود گفت ۸۰درصد از واردات ما با ارز آزاد است و من می‌گویم این حرف اگر نگوییم بچه‌گانه است اما حتماً غیرعلمی است.

دیگر خبرها

  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم