Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولاد گفت: در هشتمین مرحله از رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه تنها در مشهد ۴۰۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش سه میلیون الی سه میلیون ۵۰۰ هزار ریال به همراه یک هزار پک لوازم التحریر هر کدام به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توزیع می شود.

«محمد جواد فولاد» در حاشیه مراسم رزمایش مومنانه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، در خصوص هشتمین مرحله از رزمایش مومنانه بیان کرد: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در راستای پاسخ به منویات مقام معظم رهبری مدظله در جهت مواسات همدلی و کمک مومنانه و نهضت تعاون و احسان، گام به گام برنامه ریزی کرد تا در سراسر کشور با تامین معیشت نیازمندان اقدامات مومنانه را تحقق بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها افزود: در این راستا با همت نیکوکاران از ابتدای رزمایش مواسات و همدلی تاکنون در ساسر کشور و مشهد در هفت مرحله بسته های معیشتی، طعام گرم و وجه نقد در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع شده است و امروز در هشتمین مرحله که بعد از دهه اول محرم است علاوه بر بسته های معیشتی، لوازم التحریر در حاشیه شهر مشهد توزیع می شود.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرینی که در این رزمایش ها مشارکت داشته اند؛ گفت: یکی از نکات بسیار مهم و حائیز اهمیت در این رزمایش ها تجلیل و تقدیر از خیرین و نیکوارانی است که علاوه بر لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی به کمک مومنانه از ابتدای رزمایش مواسات و همدلی، همواره بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها را با کمک های خود در جهت کاهش فقر به ویژه امر معیشت نیازمندان حمایت کردند.

 

فولاد با بیان اینکه ویروس کرونا باعث مشکلات عدیده ای برای مردم به ویژه نیازمندان در امر تامین شده است؛ افزود: کمک خیرین با عنوان رزمایش کمک مومنانه احیا کننده سنت احسان و نیکوکاری است و خوشبختانه کمک های مردمی افزایش چشمگیری در بخش های قربانی، نذورات طعام گرم و غیر نقدی به ویژه از آغاز محرم تاکنون داشته است که نشانه وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران است.

 

 مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها رزمایش مواسات و همدلی را یکی از عرصه های مهمی دانست که مشارکت اجتماعی را رقم می زند و نشان دهنده این است که مردم با وحدت، صمیمیت و همدلی برای هم نوعان خود تلاش می کنند و با کمک های مومنانه به یاری همه محرومان می شتابند

 

وی با بیان اینکه میزان کمک به خیریه آبشار عاطفه ها بسیار خوب بوده است؛ افزود: از ابتدای رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه یک صدهزار طعام گرم با مشارکت آستان قدس تنها در مشهد توزیع شده است؛ همچنین در سطح کشور به همین شکل طعام و سبد کالا منفک در مراکز نمایندگی های استان ها توزیع می شود.

 

فولاد با اشاره ارزش ریالی بسته های معیشتی و لوزام التحریر در هشتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها؛ گفت: امروز تنها در مشهد 4000 بسته معیشتی هر کدام به ارزش سه میلیون الی سه میلیون 500 هزار ریال به همراه یک هزار پک لوازم التحریر هر کدام به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه و به عبارتی از ابتدای سال جاری تاکنون 58 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده است؛ اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون حدود 60 هزار بسته معیشتی و حدود 300 هزار طعام گرم در سطح کشور بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی رزمایش مواسات و همدلی مواسات همدلی و کمک مومنانه هشتمین مرحله کدام به ارزش توزیع شده توزیع می شود بسته معیشتی سه میلیون هزار ریال طعام گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم

بیش از ۱۵۰ نفر از منتخبین مجلس دوازدهم در نشست همدلی و همفکری منتخبین که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شده بود، شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین