Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@22:45:34 GMT

سارق حرفه‌ای منزل روانه زندان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۴۲۶۸

سارق حرفه‌ای منزل روانه زندان شد

خبرگزاری میزان- رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل که ۲ میلیارد ریال اموال مال باخته را سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: متهم روانه زندان شد. تاریخ انتشار: 17:30 - 11 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۰۷۷

خبرگزاری میزان -  سرهنگ کارآگاه مسعود برجی گفت: هشتم اردیبهشت از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۰۲ پاسداران خبر وقوع یک فقره سرقت منزل اعلام می‌شود که با حضور ماموران در صحنه مشخص می‌شود مال باخته ساعت ۲۰۳۰ دقیقه از منزل خارج و در ساعت ۲۲۰۰ به منزلش باز می‌گردد و پس از مراجعه به واحد با بهم ریختگی اسباب و اثاثیه و تخریب گاو صندوق روبرو و متوجه سرقت طلاجات و ارز خارجی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: با ثبت اظهارات شاکی پرونده با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد که در همان ابتدا پرونده به دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه چهارم ارجاع شده و تیمی از کارآگاهان مجرب برای پی جویی روانه صحنه وقوع جرم می‌شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پایش محدوده جرم و بررسی نحوه ورود سارق توانست کارآگاهان را به سمت کشف سرنخ سوق دهد و به این نتیجه رسیدند که سرقت از شاکی توسط یکی از مجرمان سابقه دار به نام یاور ۴۱ ساله به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: برخورد ۳ خودرو ۵ کشته و زخمی بر جای گذاشت

سرهنگ مسعود برجی در ادامه گفت: با شناسایی سارق کارآگاهان در گام بعدی ضمن هماهنگی با مقام قضائی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان شریعتی شناسایی و طی یکسری اقدام پلیسی یاور در عملیاتی پلیسی دستگیر شد.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: یاور پس از دستگیری به ارتکاب سرقت با شیوه و شگرد بالکن روی اقرار و پس از قبول بزه انتسابی و تکمیل تحقیقات حسب خواسته مقام محترم قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت پلیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو

رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۵۷ سارق حرفه ای خودرو در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران