Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:58:39 GMT

قصه‌های ناشنیده واقعه کربلا را در شبکه دو بشنوید + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۴۶۲۰

قصه‌های ناشنیده واقعه کربلا را در شبکه دو بشنوید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

احمد نوجوان مدیر تولید برنامه «ناگفته‌های عاشورا» در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات این برنامه گفت: مجموعه مستند داستانی «ناگفته‌های عاشورا» با موضوع قصه‌های عاشورا به تهیه‌کنندگی هادی خدادی، نویسندگی و کارگردانی مهدی زنگنه از امشب با روایتگری سلمان فرخنده روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مجموعه سیزده قسمتی با نگاهی به زندگی اصحاب امام حسین (ع) از دریچه‌ای تازه و بدیع، قصه‌هایی ناشنیده از واقعه کربلای سال ۶۱ هجری را برای خانواده‌های ایرانی روایت می‌کند.

نوجوان عنوان کرد: برنامه «ناگفته‌ها» در دو بخش استودیویی و بازسازی است. در هر قسمت از این برنامه چندین کارشناس تاریخی و مذهبی مانند محمد رجبی دوانی، حجت الاسلام ریاضت، حجت الاسلام کرمی، مهدی امین فروغی، حاج محمد نوروزی، شهرام شکیبا، جواد حیدری و ... یکی از داستان‌های ناگفته عاشورا را روایت کرده اند.

وی اظهار کرد: شیوع کرونا مراحل تولید را به نسبت قبل سخت‌تر کرد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضبط را انجام دادیم و این روز‌ها در مرحله تدوین و صداگذاری هستیم. قرار است، برنامه ما از امشب سه شنبه تا جمعه حوالی ساعت ۲۳:۳۰ پخش شود و از هفته آینده چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه روی آنتن برود.

نوجوان بیان کرد: عوامل برنامه خالصانه کار کردند و ان شاء الله نتیجه کار هم با استقبال مردم همراه شود. لذت کار برای امام حسین (ع) گفتنی نیست و باید آن را تجربه کرد.

برنامه «نا گفته‌ها» در گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما و با مشارکت مرکز رسانه‌ سازمان تبلیغات اسلامی تولید شده است.

عوامل تهیه و تولید این مجموعه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهدی زنگنه، تهیه کننده: هادی خدادی، مدیر تصویربرداری: محمود کاملی، طراح چهره پردازی: حسین یزدی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، مدیر تولید: احمد نوجوان، تدوین: احسان مرادی، مشاور هنری: محمدحسن گلشن، بازیگردان: قاسم عوض بیگی و دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، راوی: سلمان فرخنده. بازیگران: مژگان اخلاقی، امیر مولوی، بابک والی، امید رهبر، پویان یحیی پور، ابوالفضل هارونی، محمد مهدی پریزاد و علی علیخانی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی واقعه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود

ایتنا - شرکت نوکیا مشغول توسعه سیستم ارتباطات LTE/۴G برای ماه است و نخستین قطعه از شبکه احتمالا در اواخر سال جاری میلادی به این سیاره ارسال شود.
قرار است طی ماموریت IM-۲ شرکت Inituitive Machine سخت افزاری برای یک نسخه ساده از شبکه ارتباط اینترنتی به فضا پرتاب شود و روی قطب جنوب ماه فرود بیاید.

تجهیزات نوکیا که در اصل یک جعبه شبکه ارتباطی است، لندر ماه Nova-C را با کاوشگر MAPP و ابزار جهنده Micro-Nova ساخت همین شرکت مرتبط می کند و به این ترتیب قابلیت های شبکه اینترنتی در مسافت های کوتاه و طولانی آزموده می شود.

تیری کلاین رییس Bell Labs Solutions Research در نوکیا در بیانیه ای اعلام کرد: ارتباطات نیز مانند سرپناه، غذا و تجهیزات حیاتی بخشی مهم از هر ماموریتی است که به مریخ انجام می شود. با ایجاد یک شبکه اختصاصی در فضا، ما از همان فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌بریم که میلیاردها تلفن هوشمند را روی زمین به هم متصل می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی ناسا قراردادهایی با ۱۴ شرکت امضا کرد تا فناوری های نوین برای پشتیبانی از برنامه آرتمیس را توسعه دهند. نوکیا ۱.۴۱ میلیون دلار دریافت کرد تا نخستین شبکه سلولی روی ماه را بسازد. این شرکت به جای توسعه فناوری های جدید، سخت افزارهای فعلی را برای محیط ماه سازگار کرد.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، شبکه ۴G/LTE نوکیا روی ماه پهنای باند بیشتری نسبت به سیستم های فرکانس بسیار بالا(UHF) فراهم می کند که برای ارتباطات فضایی توسعه یافته اند. این امر نه تنها ارتباطات بین فضانوردان بلکه برای سیستم های رباتیک خودران روی ماه را تسریع می کند. علاوه بر آن شبکه مذکور به تدریج برای مریخ سازگار می شود و در آینده به ۵G ارتقا می یابد.

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • ببینید | حرف‌های این متخصص را بشنوید تا دیگر ته‌دیگ نخورید!
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون