Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی مدیر فرودگاه زنجان گفت: در حال حاضر نیز به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا در استان زنجان امکان برقراری پروازهای مسافری وجود ندارد و مردم زنجان نیز استقبالی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت فرودگاه زنجان اظهار کرد: پرواز‌های فرودگاه زنجان به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت استان به دلیل شیوع بیماری کرونا خوب نیست و از طرفی هم وضعیت استقبال مردم از پرواز‌های زنجان- مشهد خوب نیست. به همین دلیل در چنین شرایطی برقراری پرواز زنجان- مشهد کار درستی نخواهد بود.

مدیر فرودگاه زنجان بیان کرد: پرواز زنجان- مشهد اگر هم در این شرایط برقرار شود مسافری نخواهد داشت و مردم رغبتی نشان نخواهند داد.

وی با اشاره به کاهش تعداد مسافران به مشهد ابراز کرد: علت عدم استقبال مردم به دلیل شیوع کرونا است و اگر پرواز در این مسیر برقرار شود قطعا با شکست مواجه خواهیم شد.

قاسمی با تاکید براینکه برقراری پرواز زنجان- مشهد در چنین شرایطی ممکن است برای استان زنجان مشکلات عدیده‌ای در آینده ایجاد کند افزود: در حال حاضر فعالیت فرودگاه زنجان عملاتی است و پرواز‌های نظامی، هلال احمر و اورژانس انجام می‌شود و روزانه تعدادی پرواز هوانوردی عمومی به صورت آموزشی داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرودگاه زنجان در بحث سرویس دهی خدمات هوایی عملیاتی است ابراز کرد: با توجه به شرایط فعلی استان امکان برقراری پروازهای مسافری وجود ندارد.

مدیر فرودگاه زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا استان زنجان و همچنین مشهد شرایط خوبی ندارند.

وی با تاکید براینکه پرواز مشهد همه استانها برقرار نیست عنوان کرد: پرواز‌های تمتع هم به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا امسال برقرار نشد و پروازهای عتبات نیز انجام نمی‌شود.

قاسمی تاکید کرد: بعد از اینکه شرایط عادی شد برقرار پرواز‌های زنجان- مشهد و همچنین عتبات را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شیوع بیماری کرونا فرودگاه زنجان برقراری پرواز دلیل شیوع حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت