Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به آخرین وضعیت گل کاری در محوطه کاخ مروارید گفت: تمام عرصه‌های کاخ مروارید تحت پوشش گل‌های داوودی قرار گرفته است و در محوطه این کاخ حدود ۵۰ هزار گلدان داودی در ۷۰۰ واریته کاشته شده و به نظر می‌رسد این گل‌ها تا یک ماه آینده شکوفا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این که درصدد هستیم در‌های کاخ مروارید را در زمان شکوفا شدن این گل‌ها به روی عموم مردم باز کنیم، افزود: با توجه به این که فضای کاخ مروارید باز است، بازدید مردم از محیط ایجاد شده با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مشکلی ایجاد نمی‌کند.

بضاعتی پور در ادامه به بی توجهی سازمان‌ها و ارگان‌هایی که در سطح شهر دارای تابلو‌های تبلیغاتی هستند به مصوبه شورای فرهنگ عمومی، گفت: طبق مصوبه این شورا بنا بود تا پایان شهریور کلیه تابلو‌های تبلیغاتی زائد مربوط به ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف از ۸ محور شهر جمع آوری شود، ولی متاسفانه همکاری لازم در این خصوص انجام نشده است.

او افزود: شهرداری تمام تابلو‌های زائد خود را از مناطق مشخص شده جمع آوری کرده است، ولی دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها هنوز اقدامی صورت نداده اند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به تعداد تابلو‌هایی که باید از سطح شهر جمع آوری شود، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی از مناطق مختلف شهر باید جمع آوری شود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای سبز تابلوهای تبلیغاتی کاخ مروارید سازمان ها جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسینی افزود: در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راهها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد

وی اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محورها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری