Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@23:30:48 GMT

افزایش 4 درصدی رضایتمندی شهروندان از سامانه 137

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۵۳۰۹

افزایش 4 درصدی رضایتمندی شهروندان از سامانه 137

خبرگزاری آریا - از ابتدای سال جاری 4.05 درصد رضایت شهروندان منطقه 4 نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 هادی صدیقی رئیس سامانه مدیریت شهری 137 منطقه با تاکید بر ضرورت تسهیل در فرآیند ارتباط شهروندان با سامانه 137 و با اشاره به راههای ارتباطی مطلوب شهروندان با این سامانه گفت: ثبت و بررسی و انجام درخواستهای شهروندان در تمامی ساعات شبانه روز و ایام تعطیل توسط واحد های اجرایی منطقه به منظور کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از کسب رضایت 98.83 درصدی شهروندان در 5 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری 4.05 درصد رضایت شهروندان نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
رئیس سامانه مدیریت شهری 137 منطقه 4 تهران در ادامه از کسب رتبه نخست ورودی پیام منطقه 4 را همانند ادوار گذشته در بین مناطق 22 گانه خبر داد و گفت: منطقه 4 به عنوان بزرگترین منطقه از لحاظ وسعت و جمعیت در سطح شهر تهران، تراکم و تنوع فرهنگی و جمعیتی، طی سالیان گذشته و جاری در بین مناطق 22 گانه بیشترین پیام ثبت شده را داشته است.
صدیقی ابراز امیدواری کرد و افزود: با تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه و برنامه ریزی بعمل آمده، ضمن کاهش ورودی پیام منطقه، شاهد روند افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و ارتقای رتبه عملکردی منطقه نیز مطابق روند مطلوب سال گذشته باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن حضور در سازمان حمل و نقل شهرداری اشنویه با شهردار، ریاست و پرسنل این حوزه به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک روز ایمنی حمل و نقل بر استانداردسازی این حوزه تاکید کرد.

فرماندار اشنویه گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل و نوسازی آن احترام به مردم است و باید به جدیت پیگیری شود.

ترابی ادامه داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید در زمینه نصب تابلوها و علائم ترافیکی اقدامات شایسته انجام دهد.

وی تصریح کرد: مشکل پایانه شهری، حمل و نقل دانش آموزان و کودکان استثنایی، مشکل ترافیک شهری از دیگر مواردی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند.

خسرو امیر عشایری رئیس شورای اسلامی شهر اشنویه نیز در این دیدار بر مشکلات حوزه حمل و نقل و پایانه روستایی تأکید کرد و گفت: خواستار مساعدت و همکاری فرمانداری در خصوص مشکل ترافیک و معضل کمربندی که اهمیت خاصی در بهبود عبور و مرور شهری دارد، هستیم.

همچنین انور سعیدی شهردار اشنویه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان اشنویه برای حضور در سازمان حمل و نقل بر اهمیت رعایت ایمنی در این حوزه تأکید و ادامه داد: تعامل و همکاری فرماندار شهرستان با مدیریت شهری در همه زمینه‌ها ملموس بوده و جای قدردانی دارد.

کد خبر 748544

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود