Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بنیاد مستضعفان کشور با استانداری کرمان جهت پیشرفت و آبادانی بخش زهکلوت شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی عصر امروز در هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در سال 99 اظهار داشت: کاری که در شهرستان قلعه گنج توسط بنیاد مستضعفان آغاز شده باید به پایان و نتیجه مطلوب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نگرانی وجود دارد که آیا برنامه‌های قبلی و فعالیت‌های توسعه‌ای بنیاد مستضعفان در جنوب استان کرمان در زمان آقای سعیدی‌کیا بدون تغییر ادامه پیدا می‌کند یا نه افزود: به‌عنوان مثال در بازدید از کارخانه تولید مواد لبنی در قلعه گنج مشاهده کردیم که این کارخانه با 25 درصد ظرفیت کار می‌کرد که قابل قبول نیست.

100 میلیارد تومان پروژه بنیاد مستضعفان در جنوب استان کرمان آماده افتتاح استپروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان زمینه اشتغال یک سوم بیکاران استان را فراهم می‌‌کند78 هزار میلیارد تومان منابع برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان نیاز است

در این جلسه جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان نیز اظهار داشت: در جلسه قبل مقرر شد معین‌های توسعه اقتصادی در استان که عملکرد خوبی نداشته‌اند جایگزین آنها تعیین شود و این موضوع به دستور استاندار کرمان پیگیری شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه 24 پروژه جهش تولید استان از پروژه‌های مهم و تاثیرگذار استان کرمان هستند گفت: طی تفاهمنامه‌ای بین استاندار کرمان و نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور این پروژه‌ها پیگیری و اجرایی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 560 میلیارد تومان بودجه ریالی و 650 میلیون دلار بودجه ارزی هزینه می‌شود ادامه داد: اجرای این پروژه‌ها برای 3 هزار و 685 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

به گزارش تسنیم در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان بنیاد مستضعفان کشور با استانداری کرمان جهت پیشرفت و آبادانی بخش زهکلوت شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد مستضعفان اقتصاد مقاومتی استانداری کرمان استان کرمان بیشتر بخوانید... فرصت ۱۰ روزه استاندار برای اعلام دلایل عقب‌ماندگی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان ۲۵ پروژه اقتصاد مقاومتی استان کرمان به ‌۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرصت ۱۰ روزه استاندار برای اعلام دلایل عقب‌ماندگی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان ۲۵ پروژه اقتصاد مقاومتی استان کرمان به ‌۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد‌ واژه های کاربردی مرتبط بنیاد مستضعفان اقتصاد مقاومتی استانداری کرمان استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم ۲ گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس/ اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم/ گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ساله بازارچه مرزی ۳ رئیس مجلس: موافقت لایروبی اروند‌رود از ‌عراق ‌اخذ شد/ مزایای مناطق آزاد بازمی‌گردد ۴ خبری خوش برای مردم سیستان و بلوچستان / پرونده گازرسانی به زاهدان امسال بسته می‌شود ۵ فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم ۶ فرماندار آبادان از هوش رفت ۷ ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ ۸ گفت‌و‌گوی خواندنی تسنیم با ‌پیرغلام حسینی / با دعای مادرم مداح ‌شدم /‌ مداحی در جوار حضرت رضا(ع) «تکرارنشدنی» است مهمترین اخبار استانها درد دل سازنده سکوهای نفتی با رئیس مجلس / قول قالیباف برای کمک به جوانان خرمشهری + فیلم بنیاد مستضعفان تفاهم‌نامه همکاری پیشرفت و آبادانی بخش زهکلوت را با استانداری کرمان امضا کرد‌ قدر‌دانی تولیت آستان قدس از پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ ایران در‌ عرصه ‌موشکی‌ / عقب‌ماندگی‌ها را ‌‌به حساب ‌عدم ارتباط با آمریکا نگذاریم خلف وعده چندباره ترکمنستان برای بازگشایی مرز اینچه‌برون؛ صادرات گلستان به شدت اُفت کرد مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیری نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد هلگا اشمید: طرف‌های برجام مصمم به حفظ آن هستند قالیباف: مجلس در برنامه‌ هفتم توسعه توجه ویژه‌ای به استان خوزستان خواهد داشت مصاحبه| صباح زنگنه: "تنش آفرینی و برهم زدن توافق" سیاست بنیادین عربستان در لبنان است وال استریت ژورنال: پیروزی ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا غیرمحتمل است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان اقتصاد مقاومتی استانداری کرمان استان کرمان بنیاد مستضعفان اقتصاد مقاومتی استانداری کرمان استان کرمان پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان استانداری کرمان تفاهم نامه همکاری بنیاد مستضعفان میلیارد تومان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

علی نوری اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیات‌های تجاری معرفی کردند.

وی ادامه داد: در مدت برپایی نمایشگاه، تفاهم نامه همکاری اقتصادی با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان، ایران و روسیه در حوزه آبزیان و صادرات انواع آبمیوه و دلستر منعقد شد.

نوری بیان کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی و منعقد شده بین کردستان و اتاق مشترک ایران و ارمنستان در حوزه صادرات محصولات شاخص کشاورزی و معرفی ظرفیت‌های پتروشیمی با محوریت صادرات است.

وی اظهار کرد: با اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت هم در حوزه صادرات محصولات شاخص کشاورزی و صنایع دستی استان و مصالح ساختمانی و بخش معدن تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی منعقد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدار‌هایی داشتیم و در آن به بیان نیاز‌ها و مطالبات و استعداد‌های استان پرداختیم.

استاندار کردستان هم در سومین روز از برپایی نمایشگاه اکسپو۲۰۲۴ تهران به همراه هیاتی از مدیران استان از این نمایشگاه بازدید کرد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از روز شنبه هشتم تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برپا بود.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاورد‌ها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت