Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تصاویر بازیکنان ناپولی ایستاده داخل سطل‌های بلند و تک نفره زباله به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و این باشگاه به منظور توضیح این اقدام، تدابیر ضد کرونا را دلیل استفاده از این محفظه‌ها عنوان کرد.

این باشگاه در توییتی نوشت: خجالت‌آور است که برخی رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که بازیکنان ناپولی داخل سطل‌های بزرگ زباله «سرمادرمانی» کردند؛ این در حالی است که حتی به خودشان زحمت ندادند تا دلیل این اقدام را جویا شده و یا اینکه بپرسند آیا این حرکت ایده «گنارو گتوسو» بوده یا فعالیتی روتین و معمول بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پست آمده است: ما کاری انجام خواهیم داد که تاکنون انجام نشده، درست است؟ سوال: چرا از این سطل‌ها استفاده می کنید؟ جواب: چون فضای بیشتری داشته و بازیکنان تا کمر در آب سرد فرو می‌روند. همچنین سطل‌ها کاملا مطابق با پروتکل های بهداشتی مرتبط با کووید-۱۹ بوده و هر بازیکن در سطل جداگانه قرار گرفته است. سوال: آیا سطل‌ها تمیز هستند یا خیر؟ جواب: مشخصا؛ نه تنها تمیز هستند بلکه تازه تولید شده و هرگز استفاده نشده و روزی سه بار هم ضدعفونی می‌شوند. سوال: آیا شما تنها باشگاهی هستید که از این روش استفاده می‌کنید؟ جواب: خیر؛ بسیاری از تیم‌ها این کار را می‌کنند.  سوال: بنابراین این ایده گتوسو نبود؟ جواب: خیر.

سری‌آ ایتالیا فصل گذشته و پس از پاندمی ویروس کرونا در سراسر جهان به مدت سه ماه متوقف شد و پس از آغاز دوباره، ناپولی فصل را در رده هفتم جدول به اتمام رساند اما پس از غلبه بر یوونتوس در فینال جام حذفی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

برچسب‌ها ایتالیا یوونتوس ناپولی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا یوونتوس ناپولی ایتالیا یوونتوس ناپولی سطل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

ایسنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم. دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901668

دیگر خبرها

  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!