Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی اسلام‌آبادغرب میزان اعتبار جذب شده در بخش امور دام این شهرستان را ۴۸۷ میلیارد ریال اعلام کرد  وگفت: با جذب این اعتبار میزان تولید گوشت قرمز از چهار هزار و ۹۰۰ تن در سال ۹۸ به پنج هزار و ۱۶۳ تن در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: میزان تولید شیر نیز از چهار هزار تن  پارسال به چهار هزار و ۲۰۰ تن امسال  رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب  بیان کرد: ۶۹ میلیارد ریال نیز در بخش توسعه مکانیزاسیون هزینه شده و ۷۸ دستگاه تراکتور و ادوات و چهار دستگاه کمباین به ناوگان کشاورزی این شهرستان اضافه شده است.

کریمی با اشاره به جذب اعتبار ۱۴ میلیارد ریالی برای احداث جاده بین مزارع بیان کرد: با این اعتبار ۱۷ کیلومتر از جاده‌های بین مزارع اسلام آباد غرب بازسازی شده است.

او  در پایان به جذب یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال برای لایروبی و بازسازی قنات شاهینی و یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال نیز برای قنات تنگ شوهان خبر داد و افزود: موارد فوق از دیگر اعتبارات جذب شده جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب امسال است.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم،جمعی از مسئولان اورژانس با حضور در محورهای مواصلاتی استان قم از محل احداث پد فرود بالگرد اورژانس بازدید کردند.

در این بازدیدها که مسئولان سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند و بر‌ اهمیت و احداث هر چه سریع تر این پدها تاکید شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج