Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۰۰ میلیون یورو تخصیص یافته برای توسعه شبکه فاصلاب اهواز، تا پایان سال نیمی از آن پرداخت می‌‌شود. - اخبار استانها -

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، اظهار داشت: استان خوزستان و به‌ویژه شهرهای اهواز، کوت عبدالله و باوی در زمینه شبکه فاضلاب مشکلات زیادی دارند چراکه شهرداری و سازمان آب و فاضلاب خوزستان در زمینه احداث شبکه‌های سطحی و توسعه فاضلاب عملکرد مناسبی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تخصیص اعتبار 100 میلیون یورو از سوی مقام معظم رهبری برای توسعه شبکه فاضلاب خوزستان افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته نیمی از این اعتبار امسال پرداخت می‌شود.

وی به جزئیات این اختصاص اعتبار اشاره و بیان کرد: در زمینه این اختصاص یک اختلاف در تبدیل یورو به ریال وجود داشت که مرتفع شد. دولت بنا داشت این اعتبار یورویی را با یورو 15 هزار تومان به ریال تبدیل کند که این اجازه را ندادیم. یورو اکنون بین 20 تا25 هزار تومان است و این اختلاف بین دو تبدیل به ریال نزدیک 400میلیارد تومان بود.

دستور بذرپاش برای تشکیل هیات حسابرسی به عملکرد حوزه آب و فاضلاب استان خوزستان معاون وزیر نیرو: تا پایان امسال هر 20 روز یک تصفیه‌خانه فاضلاب و هرماه یک تصفیه‌خانه آب وارد مدار می‌شود گزارش ویدئویی|‌ پس‌زدگی فاضلاب در بازارچه سلطانی اهواز / مردم و کسبه با مشکل بهداشت و تردد روبه‌رو شده‌اند

وی ادامه داد: در زمینه توسعه شهر کوت عبدالله، حل مشکل آبفای این شهر به طور ویژه پیگیری شد و نزدیک به 5 میلیارد تومان اعتبار جداگانه دریافت کردیم.

این نماینده مجلس با اشاره به افزایش دوبرابری ظرفیت آب تصفیه خانه شهر کوت عبدالله گفت: پس از 10سال حوضچه‌های آب شرب کوت‌عبدالله لایروبی و لجن و املاح از ته این حوضچه‌ها جمع‌آوری شد. همچنین با تقویت فیلتراسیون تصفیه خانه این شهر، توانستیم کیفیت آب شرب کوت عبدالله را افزایش دهیم.

انتهای پیام/341/س

R41468/P/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... خوزستان| ضعف در اجرای پروژه‌های "آبفا" زندگی مردم اهواز را مختل کرد گلایه هر روزه مردم بهبهان از پروژه‌های طولانی آبفا؛ وعده ۱۸۰ روزه عملی می‌شود؟ توضیح آبفای خوزستان در خصوص مشکل آب شرب غیزانیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خوزستان| ضعف در اجرای پروژه‌های "آبفا" زندگی مردم اهواز را مختل کرد گلایه هر روزه مردم بهبهان از پروژه‌های طولانی آبفا؛ وعده ۱۸۰ روزه عملی می‌شود؟ توضیح آبفای خوزستان در خصوص مشکل آب شرب غیزانیه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۲ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۳ ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌/ حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ ۴ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۵ واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ۶ کردستان| تصادف خونین در جاده پالنگان به کامیاران ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت+علت سانحه ۷ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از سبک جدید گروه‌های جهادی شهرستان قرچک در خدمت‌رسانی / جهادگرانی که مدارس فرسوده را آباد می‌کنند ۸ بازدید و نظارت میدانی ‌قالیباف از اسکله صیادی بندر آبادان / گفت‌وگوی رئیس مجلس با مردم و صیادان مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم گفت‌و‌گوی خواندنی تسنیم با ‌پیرغلام حسینی / با دعای مادرم مداح ‌شدم /‌ مداحی در جوار حضرت رضا(ع) «تکرارنشدنی» است گزارش ویدئویی| حال و هوای محرم در کوره‌های آجرپزی گناباد / شبی که اشک و حزن عجیبی کارگران کوره‌ها ‌‌را فرا گرفته بود مهمترین اخبار تسنیم دیدار عراقچی با وزیر خارجه اتریش در وین/ تاکید "شالنبرگ" بر لزوم حفظ برجام راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم لبنان| کارشکنی عربستان در روند تشکیل دولت «مصطفی ادیب» رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کوت عبدالله تصفیه خانه آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد جامع بیان کرد: ساخت این دیوار حائل از آبان ماه سال گذشته با هدف رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی به ویژه ریزش سنگ هنگام باران آغاز و در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت دیوار حائل خیابان چهار شهید خالدی به روش سنگچین به ارتفاع ۲ متر انجام خواهد شد ابراز امیدواری کرد: با ساخت پارک محله‌ای توسط شهرداری در امتداد دیوار حائل، این طرح هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص جابه جایی ساکنین این منطقه (منبع آب اهواز) برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: ساخت واحد مسکونی برای بخشی از ساکنین این منطقه بر عهده راه و شهرسازی است.

وی افزود: در این راستا کار ساخت حدود ۲۳۰ واحد برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب در دست اجرا قرار گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها بیش از ۷۰ درصد است.

محله "منبع آب" یکی از مناطق حاشیه نشین در شهر اهواز است؛ این منطقه هرچند در حاشیه شهر قرار ندارد، اما با توجه به ساختار منازل مسکونی و معضلات آن به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین اهواز به شمار می‌آید.

 

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین