Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آل‌اشپورت با وجود فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران، محموله‌ای به ارزش ۸۰ هزار دلار که شامل البسه تیم‌های ملی است به ایران ارسال کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال کشورمان سال گذشته قراردادی را با شرکت آل‌اشپورت برای تامین البسه تیم‌های ملی امضا کرد، اما با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا در دنیا و تعطیلی بسیاری از شرکت‌های تولیدی، این شرکت تامین البسه نیز به همین دلیل قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایران فسخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل‌اشپورت به دلیل عدم توانایی تامین البسه تیم‌های ملی در زمان مقرر، اقدام به فسخ قرارداد کرد تا فدراسیون فوتبال بتواند برند دیگری را جایگزین کند. پس از این ماجرا صحبت از ورود برندهای ایرانی بود، اما فدراسیون فوتبال ایران هنوز موفق به انجام این کار نشده است و نتوانسته با هیچ کدام از شرکت‌های داخلی و خارجی قرارداد امضا کند. از همین‌رو بار دیگر مذاکراتی با آل‌اشپورت صورت گرفت تا این شرکت البسه تیم‌های ملی ایران را در مقطع فعلی تامین کند.

با مذاکرات صورت گرفته و با وجود فسخ قرارداد، شرکت آل‌اشپورت بدون اینکه تعهدی به فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد، محموله‌ای را که ارزش آن بیش از 80 هزار دلار است، هفته گذشته به ایران ارسال کرد. این محموله در حال حاضر در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) قرار دارد و فدراسیون فوتبال باید این محموله را آزادسازی کند.

محموله ارسالی شامل لباس مسابقه در دو رنگ سفید و قرمز، لباس تمرینی و لباس هتلی است. با توجه به در پیش بودن اردوهای تدارکاتی و مسابقات تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، شرکت آل‌اشپورت بنا به درخواست فدراسیون فوتبال این محموله را ارسال کرده است و این اقدام به معنای ادامه همکاری نیست. در این زمینه باید دید فدراسیون فوتبال چه زمانی اسپانسر جدید البسه تیم‌های ملی را معرفی خواهد کرد. هر چند به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال هنوز برنامه‌ای ندارد، چرا که مدت زمان زیادی از فسخ قرارداد با شرکت آل‌اشپورت گذشته و هیچ تحرکی را شاهد نبودیم.

مذاکرات فدراسیون فوتبال با شرکت آل‌اشپورت درباره ماجرای فسخ قرارداد/ برند ایرانی جایگزین می‌شود؟

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ رسول‌پناه: ترابی تا فردا نیاید، اصل ماجرا را می‌گویم/ بشار رسن توافق اولیه را امضا کرد ۳ درخواست ۱۰ تا ۱۵ میلیاردی برخی بازیکنان برای عقد قرارداد/ پرسپولیس و استقلال این پول‌ها را می‌دهند؟ ۴ رسول‌پناه: جذب بازیکنان و پرداخت پول اعضای تیم از پرونده برانکو خیلی مهم‌تر است/ دوست ندارم مدیرعامل پرسپولیس شوم ۵ حضور خریدهای جدید پرسپولیس در تمرین شاگردان گل‌محمدی ۶ آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور ۷ گزارش تمرین استقلال| غیبت سه بازیکن در تمرین امروز ۸ آل‌کثیر شاگرد گل‌محمدی شد مهمترین اخبار ورزشی دردسرهای ادامه‌دار فدراسیون فوتبال در پرونده شستا / خودروی خزانه‌دار توقیف شد رسول‌پناه: جذب بازیکنان و پرداخت پول اعضای تیم از پرونده برانکو خیلی مهم‌تر است/ دوست ندارم مدیرعامل پرسپولیس شوم درخواست ۱۰ تا ۱۵ میلیاردی برخی بازیکنان برای عقد قرارداد/ پرسپولیس و استقلال این پول‌ها را می‌دهند؟ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! مهمترین اخبار تسنیم تأکید آیت‌الله خامنه‌ای درباره مدارس دولتی/ گزاره‌ای برای آغاز نجات عدالت آموزشی مسکو: مشارکت‌کنندگان در برجام تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های ایران را غیرقانونی دانستند افزایش فاصله بین بستری و مرگ بیماران کرونایی در کشور/ لزوم استفاده از شیوه آموزش از راه دور برای دانش‌آموزان و دانشجویان تناقض گویی روحانی؛ از ماجرای دلار تا بی‌اطلاعی از گرانی بنزین یمن| حمله جنگنده‌های سعودی به الجوف/ آتش بس در الحدیده ۱۱۱ بار نقض شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال ایران البسه تیم های ملی شرکت آل اشپورت تامین البسه فسخ قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد

به تازگی گمرک ایران لیست دریافت کنندگان ارز و واردکنندگان عمده کشور را منتشر کرده است.

به گزارش تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده اصلی کشور طی سال ۱۴۰۲ را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت‌های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران، وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود ۴۲ درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام ۵۳ درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود ۱۱۲ درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع ۱۲۳ درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده، اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی ۵۲ درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین‌های واردات ۱۴۰۲ واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون ۲۳۶ درصد افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور