Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تسلیت ایام محرم به شیعیان جهان افزود: هفته دولت امسال ۹۹۴ پروژه در حوزه های مختلف در سطح این استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که ‌برای افتتاح و آغاز به کار این پروژه ها در مجموع مبلغ یک هزار و ۳۴۸ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: به لحاظ مبلغی، ۹۲ درصد این پروژه ها مربوط به افتتاح و هشت درصد مابقی نیز مربوط به شروع عملیات اجرایی بود.

حقیقی تصریح کرد: اکثر این پروژه مربوط به افتتاح است که از لحاظ تعداد نسبت به پارسال ۸۷ درصد و از نظر مبلغ نیز ۱۱ درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهار داشت: پروژه های افتتاح شده طی این مدت در حوزه هایی چون آب، برق، کشاورزی، اجتماعی، عمرانی، تولیدی، معدنی، آموزش و پرورش و حوزه های متنوع دیگر است.  

استاندار زنجان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خانواده دولت و شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصتی بسیار خوب و مناسب برای ارایه گزارش به مردم از اهم فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط دولت و همچنین رفع مشکلات و ایرادات مطرح شده از سوی مردم است تا بتوانیم به شکل بهتری خدمت کنیم.

حقیقی، اظهار داشت: ایران اسلامی در این ایام از یک سو تحت شدیدترین و ظالمانه ترین تحریم ها و فشارهای اقتصادی قرار دارد و از طرف دیگر نیز قریب هفت ماه است که با ویروس کرونا، مواجه شده است.

وی تاکید کرد: در این شرایط سخت همچنان تلاش و همت مسوولان در جهت رشد، توسعه و تعالی کشور در بخش های مختلف تداوم داشته و موفقیتهای چشمگیری نیز حاصل شده است.

برچسب‌ها هفته دولت توسعه ایران استانداری زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت توسعه ایران استانداری زنجان زنجان هفته دولت توسعه ایران استانداری زنجان زنجان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بابیان اینکه افتتاح خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی استان زنجان مصوبه هیئت دولت و تأکید قانون است، گفت: این مهم تکلیفی به واسطه اساسنامه برای هلال احمر است چرا که در حوادث و سوانح تاثیرگذار است.

وی افزود: هلال احمر سازماندهی دوره‌های آموزشی و تیم‌های امدادی و نیرو‌ها را در این خانه‌ها عهده دار است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: برای تجهیز خانه هلال شهر سهرورد امسال ۲۰۰ میلیون ریال تخصیص خواهد یافت و ۱۰ دستگاه چادر اسکان اضطراری، ۲ دستگاه فشار سنج و یک دستگاه مانکن SPR دیجیتالی به این خانه هلال ارائه خواهد شد.

در حاشیه افتتاح خانه هلال سهرورد تیم‌پزشکی متشکل از سه دندانپزشک، سه کارشناس مامایی و یک پزشک عمومی مراجعان را به صورت رایگان ویزیت کردند.

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید