Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:30:07 GMT

سالانه ۴ هزار خانه روستایی در قزوین بهسازی و نوسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۸۹۷۵

سالانه ۴ هزار خانه روستایی در قزوین بهسازی و نوسازی می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: بر مبنای سند چشم‌انداز توسعه روستایی در کشور سالانه ۴ هزار واحد مسکونی روستایی در استان قزوین بهسازی و نوسازی می‌شود. - اخبار استانها -

اصغر گونجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با بیان اینکه 92 هزار و 500 واحد مسکونی در سطح روستاهای استان وجود دارد اظهار داشت: بر مبنای سند چشم‌انداز توسعه روستایی در کشور هر سال 4 هزار واحد مسکونی روستایی در استان قزوین بهسازی و نوسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر اینکه 49 درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان به بازسازی، مرمت و مقاوم‌سازی احتیاج دارند، اضافه کرد: در مجموع تاکنون 47 هزار و 500 خانه روستایی تا امروز بازسازی و بهسازی شده و 45 هزار و 500 خانه روستایی دیگر هم به این کار نیاز دارند و امیدواریم تا پایان سال 1411 این واحدهای مسکونی روستایی هم بهسازی و نوسازی شود.

گونجی افزایش سرعت بازسازی و نوسازی خانه‌های روستایی در استان را منوط به استقبال مردم دانست و گفت: در حال حاضر 40 میلیون تومان وام بانکی با کارمزد 4 درصد برای بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی از سوی بانک‌های عامل پرداخت می‌شود و هر چه میزان مشارکت روستاییان در این زمینه بیشتر باشد، خانه‌های روستایی ما با سرعت بیشتری مرمت و بازسازی می‌شوند.

20 پردیس تولید روستایی تا پایان سال جاری در استان قزوین ایجاد می‌شود ‌دسترسی به گلزار شهدا در روستاهای استان قزوین نیازمند جاده آسفالته است37 روستا در استان قزوین از نعمت گاز بی‌بهره‌اند

افزایش 25 درصدی وام بازسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از افزایش تسهیلات بانکی بازسازی و نوسازی خانه‌ّ‌های روستایی از 40 میلیون تومان به 50 میلیون تومان در یک ماه آینده خبر داد و افزود: دستورالعمل پرداخت وام‌های 50 میلیون تومانی برای بازسازی و بهسازی ظرف یک ماه آینده به بانک‌های عامل در استان قزوین ابلاغ می‌شود و این تسهیلات از این تاریخ قابل وصول خواهند بود.

گونجی با یادآوری اینکه طرح بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی از سال 1385 کلید خورده، ادامه داد: در 14 سالی که این اجرای این طرح در استان قزوین شروع شده، سالانه بین 3 هزار تا 7 هزار واحد مسکن روستایی در استان مورد بازسازی، بهسازی و نوسازی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ح

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین وام مسکن زندگی روستایی بیشتر بخوانید... ۲۰ پردیس تولید روستایی تا پایان سال جاری در استان قزوین ایجاد می‌شود ‌ دسترسی به گلزار شهدا در روستاهای استان قزوین نیازمند جاده آسفالته است ۳۷ روستا در استان قزوین از نعمت گاز بی‌بهره‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۰ پردیس تولید روستایی تا پایان سال جاری در استان قزوین ایجاد می‌شود ‌ دسترسی به گلزار شهدا در روستاهای استان قزوین نیازمند جاده آسفالته است ۳۷ روستا در استان قزوین از نعمت گاز بی‌بهره‌اند واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین وام مسکن زندگی روستایی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حضور رئیس مجلس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر / قالیباف پای درد دل و گلایه‌های اهالی شهرک نشست + فیلم ۲ کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع)| آیت‌الله ‌نوری‌همدانی: خطبه بلندآوازه ‌امام سجاد(ع) ‌ارکان حکومت اموی را لرزاند ۳ گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس/ اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم/ گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ساله بازارچه مرزی ۴ راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم ۵ خبری خوش برای مردم سیستان و بلوچستان / پرونده گازرسانی به زاهدان امسال بسته می‌شود ۶ رئیس کل دادگستری همدان: شورای شهر گزارش تخریب باغ‌ها را ارائه دهد ۷ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند / مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند / این سفرها مچ‌گیری نیست ۸ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس / هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری مهمترین اخبار استانها رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند / مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند / این سفرها مچ‌گیری نیست فرمانده مرزبانی ناجا: اشراف کامل بر معاندان داریم / ‌پشتیبان کولبران هستیم / کشف ۵۶ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با رکورددار پرش طول بانوان کشور / دندانپزشکی که با حداقل امکانات قهرما‌ن شد + فیلم شهر پلدختر ۱۷ماه پس از سیل| از ادعاهای شیرین مسئولان تا واقعیت‌های تلخ پساسیل + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند / مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند / این سفرها مچ‌گیری نیست اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)/ ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی‎‌کنم عراقچی: هیچ‌یک از اعضای برجام آمریکا را عضو برجام نمی‌داند/ همه اعضا برای حفظ برجام متفق‌القول هستند/ هیچ اعتمادی به اینستکس و اروپایی‌ها نداریم گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس / هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری شهر پلدختر ۱۷ماه پس از سیل| از ادعاهای شیرین مسئولان تا واقعیت‌های تلخ پساسیل + تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین وام مسکن زندگی روستایی استانداری قزوین وام مسکن زندگی روستایی روستایی در استان بهسازی و نوسازی روستاهای استان مسکونی روستایی استان قزوین تا پایان سال رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است