Web Analytics Made Easy - Statcounter

کماسی، گفت: با ترویج فرهنگ ازدواج آسان می توان از بالا رفتن سن ازدواج خودداری کرد .

محمد رضا کماسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به ترویج فرهنگ ازدواج آسان  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : فرهنگ ازدواج آسان یعنی دوری از تجملات و ساده زیستی که با توجه به نیاز شهرستان در این زمینه در شورای فرهنگ عمومی به ریاست امام جمعه به این موضوع پرداخته شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: با تشکیل کانون هایی سعی می شود از اجرای مراسمات پرهزینه خودداری شود زیرا امروزه اکثر جوانان دلیل دوری از ازدواج را نداشتن توان مالی و وضعیت بد اقتصادی می دانند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر و کلیایی بالا رفتن توقعات جوانان را از دیگر دلایل عدم تمایل جوانان به ازدواج دانست و بیان کرد: امروزه با تغییر در سبک زندگی جوانان و بالا رفتن سطح توقعات آنان نسبت به گذشته را می توان  از دلایل بالا رفتن سن ازدواج به شمار آورد.

 

وی با اشاره به اهداف ترویج فرهنگ ازدواج آسان  تصریح کرد: بررسی و ارائه راهکار در جهت تمایل جوانان به سمت ازدواج آسان و دوری از تشریفات و ترویج فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی از اهداف مهم ترویج فرهنگ ازدواج آسان است .

 

کماسی بابیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی و ایجاد کانون هایی در این زمینه از اهم مصوبات شورای فرهنگ عمومی است  افزود : برگزاری کارگاه هایی برای خانواده ها در این زمینه  و دعوت از اساتید مجرب ،تبلیغات در سطح شهر به صورت بنر از تصمیمات گرفته شده در جلسه شورای فرهنگ عمومی بود .

 

وی استفاده از ظرفیت هنر در این زمینه را تاثیر گذار عنوان کرده و اظهار داشت: باتوجه به شرایط اقتصادی موجود صحبت از ازدواج آسان گاها" متناقض و سخت بنظر می آید؛ اما وظیفه ما مسئولان و دستگاه های فرهنگی این است که با ارائه راهکارهای مناسب در راستای تحقق ازدواج این سنت حسنه پیامبراکرم(ص) و فرهنگ سازی آن در میان جوانان بکوشیم.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: دغدغه جوانان بالارفتن سن ازدواج ترویج ازدواج آسان ازدواج آسان ترویج فرهنگ ازدواج آسان بالا رفتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام