Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@11:37:23 GMT

تعمیرات لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۵۷۶

تعمیرات لوازم خانگی

در یک بعد از ظهر گرفته تابستان که خسته از سر کار برگشته اید، قبل از هر کاری به سراغ یخچال میروید تا آبی خنک نوش جان کنید؛ که ناگهان متوجه میشوید موتور یخچالتان از کار افتاده و یخچال خود به خود خاموش شده است. یخچال را از برق میکشید، مجدد به برق میزنید، تمام تلاش خود را میکنید اما نه! قرار نیست به این سادگی ها از این مخمصه رها شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با خود فکر میکنید حالا این وقت روز تعمیرکار از کجا پیدا کنم! که ناگهان راه  حل را پیدا میکنید. تلفن همراه خود را برمیدارید و فورا تعمیرات یخچال فریزر  را در گوگل سرچ مکنید. چند ثانیه منتظر نتایج میمانید و سپس در همین لحظه دردسر اصلی آغاز میشود.

از بین این همه تعیرگاه کدام را انتخاب کنم؟ چطور میتوان به یک تعمیرکار اعتماد کرد؟ آیا این تعمیرگاه ها خدمات پس از فروش هم دارند؟ آیا این تعمیرگاه ها رسمی و مجاز هستند؟ آیا تعمیرکار لوازم خانگی را در محل تعمیر میکند یا به تعمیرگاه منتقل میکند؟

و هزاران سوال دیگر که در یک لحظه در ذهن شما نقش میبندد. به همین دلیل تیم گزارشگر آی پی امداد به سراغ پاسخ به این دسته از سوالات مهم و بنیادی رفته است تا شما کاربران عزیز بتوانید با آگاهی بیشتر و با اطمینان تعمیرگاه رسمی و مجاز لوازم خانگی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و از بهترین و سریع ترین خدمات بهره مند شوید.

5 نکته مهم که باید هنگام انتخاب مرکز تعمیرات لوازم خانگی به آن ها دقت کنید

تعدد بالای تعمیرگاه های لوازم خانگی باعث میشود بتوانید قدرت انتخاب داشته باشید و هر کدام که خدمات بهتری ارائه میدهند را انتخاب کنید. اما در عین حال باعث سردرگمی شما در انتخاب نیز میشود. به همین خاطر در ادامه 5 مورد از مهم ترین نکاتی که هنگام انتخاب مرکز تعمیرات لوازم خانگی باید به آن ها دقت نمایید را شرح داده ایم:

تعمیرگاه لوازم خانگی حتما دارای مجوز از اتحادیه مربوطه باشد. تعمیرکاران حتما خدمات خود را گارانتی نموده و برگه خدمات پس از فروش ارائه دهند. تعمیرگاه مجاز به شما نزدیک باشد تا در سریع ترین زمان ممکن جهت ارائه خدمات در منزل یا محل کار شما حاضر شود. تعمیرگاه لوازم خانگی شبانه روزی و بدون تعطیلی باشد تا در هر زمان و موقعیتی آماده خدمت رسانی به شما باشند. هزینه های تعمیرات بر اساس تعرفه بوده و شفاف سازی شده باشد.

حال که به کمک این 5 نکته تعمیرگاه مورد نظر خود را انتخاب نمودید، به سراغ مهم ترین ویژگی های یک تعمیرگاه رسمی خدمات لوازم خانگی میرویم و با هم مزیت های تعیر لوازم خانگی توسط یک تعمیرکار متخصص را بر میشماریم.

انتخاب یک تعمیرگاه غیرمجاز چگونه باعث خسارت دیدن لوازم خانگی شما میشود؟

امروزه با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی و همینطور قطعات یدکی آن ها لازم است دقت خود را در انتخاب تعمیرکار لوازم خانگی چند برابر کنیم چرا که ممکن است کوچک ترین خطا، بزرگ ترین خسارت ها را به لوازم خانگی شما وارد نماید. یکی از مهم ترین نکاتی که این زمینه باید به آن دقت کنید این است که تعمیرات لوازم خانگی توسط تعمیرکار در محل انجام شود و دستگاه را جهت تعمییر به تعمیرگاه منتقل نکنند. به یاد داشته باشید که انتقال لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال، لباسشویی و ظرفشویی به کارگاه ممکن است باعث بروز مشکلات متعددی از جمله صدمه دیدن بدنه دستگاه شود. همچنین اگر تکنسین اعزامی به محل شما به حد کافی متخصص و آشنا به تعمیرات لوازم خانگی نباشد، میتواند با تشخیص اشتباه موجب از کار افتادن دستگاه شما شود.

مراحل دریافت خدمات و تعمیرال از یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

پس از آنکه تعمیرگاه مورد نظر خود را انتخاب نمودید، وقت آن رسیده است که درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا با یکی از شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

بلافاصله پس از ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی به عنوان مثال تعمیر ماشین ظرفشویی ، مشخصات شناسایی تکنسین متخصص ماشین ظرف شویی به همراه کد رهگیری برایتان پیامک میشود. پس از آن تکنسین در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و آماده حضور در محل مورد نظر شما میشود. بعد از ارائه خدمات توسط تکنسین از طرف تعمیرگاه با شما تماس گرفته میشود و در رابطه با کیفیت خدمات از شما نظر خواهی میشود.

تعمیرکار مجاز و متخصص لوازم خانگی دارای چه ویژگی هایی میباشد؟

اکنون شما با یکی از شماره های تعمیرات لوازم خانگی به عنوان مثال تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی تماس گرفته اید. حال باید بدانید که یک تعمیرکار متخصص و مجاز دارای چه ویژگی هایی است؟

تعمیرکار باید در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شود. تعمیرکار موظف است به طور کامل اشکال دستگاه شما را برایتان شرح دهد. اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، تعمیرکار متخصص حتما به شما اطلاع میدهد. تعمیرکاران مجاز و رسمی حتما کارت شناسایی مربوط به تعمیرگاه مربوطه را داشته و یا لباس کار مخصوص آن شرکت را به تن دارند. پیش از اعزام تعمیرکار برای شما کد شناسایی و مشخصات تعمیرکار پیامک میشود.

نتیجه گیری خدمات و تعمیرات لوازم خانگی

خرابی لوازم خانگی معضلی است که ممکن است گریبان گیر هر کسی در هر شرایطی شود. با توجه به قیمت های بالای لوازم خانگی، تعویض دستگاه معیوب جای خود را به تعمیرات آن داده است. به همین دلیل افراد زیادی روزانه درگیر یافتن تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی خود میشوند. پیدا کردن یک تعمیرگاه مجاز با تعمیرکارانی متخصص در حالی که تعداد تعمیرگاه ها بسیار بالاست کار ساده ای نیست. امیدواریم که به کمک این مقاله بتوانید بهترین گزینه تعمیرات را برای دریافت خدمات لوازم خانگی خود انتخاب نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی /

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل مصطفی ادیب مهدی تاج مهدی ترابی نوید افکاری لوازم خانگی تعمیرات تعمیرگاه لوازم خانگی رپرتاژ آگهی دارا دوم روستای ابوالفضل مصطفی ادیب مهدی تاج مهدی ترابی نوید افکاری تعمیرات لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز تعمیرگاه ها یک تعمیرگاه سریع ترین مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی

اگر بتوانید کالای مورد نیازتان را به‌صورت اقساطی، بدون واسطه از فروشندگان معتبر محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی بخرید چطور؟ آیا حاضر هستید وارد وب‌سایتی شوید که شما را با مجموعه‌ای از برندهای معتبر این محصولات آشنا می‌کند و با تیم پشتیبانی خود به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن کالای مورد نیازتان را خریداری کنید؟ اگر جواب شما بله است، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به شما وب‌سایتی را معرفی کنیم تا خیالتان از بابت خرید محصولات لوازم دیجیتال و خانگی راحت شود و با همین مقدار پولی که الان دارید، خرید خود را انجام دهید.

با کالامارکت بیشتر آشنا شوید؟

کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاهی است که در آن تعداد زیادی از فروشندگان محصولات دیجیتال و خانگی انواعی از محصولات خود را به مشتریانی که به دنبال خرید اقساطی هستند و می‌خواهند کالاهای با کیفیتی را خریداری کنند، عرضه کرده‌اند. شما با مراجعه به کالامارکت می‌توانید به‌صورت اقساطی، همین الان کالای موردنظر خود را خریداری کنید. فرقی نمی‌کند که در کدام شهر از ایران هستید، بعد از خرید، کالای مورد نظرتان در سریع ترین زمان ممکن به در منزل شما ارسال میشود.

اگر نسبت به کیفیت محصولات عرضه شده در کالامارکت شک دارید، باید بدانید که محصولات ارائه شده در این وبسایت دارای گارانتی هستند. مزایای خرید از کالامارکت به این موارد محدود نمی‌شود در بخش بعدی مقاله به طور کامل مزایای خرید از این مارکت پلیس را معرفی می‌کنیم.

مزایای خرید از کالا مارکت اگر پول کافی برای خرید محصولات خانگی و دیجیتال مورد نیازتان را ندارید کالا مارکت برای شما مناسب است. بدون نیاز به ضامن تنها با داشتن چک صیادی بنفش می‌توانید وام بگیرید و کالای موردنظر خود را خریداری کنید و وام خود را در اقساط تعیین شده پرداخت کنید. برای بازپرداخت اقساط وام خود کمترین کارمزد برای شما در نظر گرفته می‌شود. بعد از دریافت کالای خریداری شده، ۷ روز امکان بازگشت کالا برای شما وجود دارد. تنوع محصولات دیجیتال و خانگی کالا مارکت شما را از سر زدن به وب‌سایت‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. وب‌سایت کالا مارکت دارای نشان اعتماد الکترونیک یا اینماد است و با خیال راحت میتوانید هزینه کالای موردنیازتان را از درگاه‌های بانکی این وب‌سایت بپردازید. در هر کجای ایران که باشید، بعد از خرید می‌توانید کالای خود را در منزل تحویل بگیرید. تمامی کالاهای ارائه‌شده در کالامارکت دارای گارانتی هستند تا مشتریان از خرید خود اطمینان کافی داشته باشند. اگر قبل از خرید، حین خرید یا حتی بعد از خرید سؤالی داشتید، میتوانید هفت روز هفته، از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، از راهنمایی تیم پشتیبانی کالامارکت استفاده کنید.

چه محصولاتی در کالامارکت به فروش می رسد؟

محصولات ارائه شده در کالا مارکت را می‌توان به چهار دسته زیر طبقه‌بندی کرد:

۱. لوازم خانه و آشپزخانه: اگر به دنبال تهیه جهیزیه هستید یا می‌خواهید وسایل خانه خود را تکمیل یا تغییر دهید، می‌توانید در کالامارکت انواعی از وسایل مختلف نظیر ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و فریزر، جاروبرقی، کولر گازی را که توسط شرکت‌های معتبری نظیر دوو، جی پلاس و اسنوا ساخته شده‌اند، تهیه کنید.

۲. کالاهای دیجیتال: اگر به دنبال خرید موبایل، لپ‌تاپ، هدفون، ساعت و مچ بند هوشمند و کنسول بازی آن‌هم به‌صورت اقساطی هستید، کالامارکت برای شما مناسب است.

۳. لوازم صوتی و تصویری: انواعی از برندهای مختلف تلویزیون، اسپیکر، ساندبار و بلندگو را می‌توانید در کالامارکت پیدا کنید.

۴. شمش و طلای گرمی: اگر به دنبال خرید شمش‌های طلای ۱۸ عیار در وزن‌های مختلف (بالای یک گرم) هستید، در کالامارکت تنوعی از این محصول را پیدا خواهید کرد.

چگونه از کالامارکت به صورت اقساطی خرید کنیم؟

برای خرید اقساطی کالاهای موجود در بازارگاه کالامارکت لازم است که مراحل زیر را طی کنید:

در ابتدا باید مراحل دریافت وام را از تأمین‌کننده اعتبار در وب‌سایت «مانیسا» طی کنید و وام موردنظر خود را با داشتن چک صیادی بنفش دریافت کنید. سپس باید وارد سایت کالامارکت شوید و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود ثبت‌نام را انجام دهید. در مرحله بعد می‌توانید کالای موردنظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید. در هنگام انتخاب شیوه پرداخت باید پرداخت اعتباری را انتخاب کنید. جمع بندی

اگر می‌خواهید کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی موردنظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنید، به کالامارکت مراجعه کنید. کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاه فروش محصولات با کیفیت خانگی و دیجیتال است. در این وب‌سایت فروشندگان معتبر محصولات متنوعی از کالاهای خود را به دست مشتریان میرسانند. داشتن پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، ضمانت هفت روزه برای بازگشت کالا، گارانتی و نماد اعتبار الکترونیک خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن راحت می‌کند.

کد خبر 848639

دیگر خبرها

  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه