Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، برای کسب کرسی‌های نمایندگی مجلس یازدهم، از میان ۱۹ نماینده استان، ۱۸ نفر در دور اول به مجلس شورای اسلامی راه یافته اند و فقط در حوزه انتخابیه میانه، انتخاب نماینده دوم به دور دوم کشیده شده است که ۲۱ شهریور مشخص خواهد شد.

در این خصوص ۲ کاندیدا با هم رقابت می‌کنند که به دلیل شیوع کرونا و بر اساس ابلاغ وزارت کشور، برنامه‌های تبلیغاتی آن‌ها تنها به صورت رادیویی و تلویزیونی و همچنین محتوای فضای مجازی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در جلسه بررسی برنامه‌های تبلیغی شبکه سهند برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم گفت: برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نامزد‌ها ضبط و تدوین شده است که شامل ۲۵ دقیقه سوال و جواب به اضافه ۵ دقیقه تیزر تبلیغاتی تهیه شده توسط خود نامزد‌ها است.

 صفری افزود: این برنامه‌ها در ۳ بسته تلویزیونی و ۳ بسته رادیویی برای پخش در مهلت مجاز تبلیغات انتخاباتی یعنی از ۱۴ شهریور ماه تا ساعت ۸ صبح ۲۰ شهریور ماه طراحی شده است.

او گفت: برنامه‌ها در سه بازه زمانی صبح، عصر و شب برای اقشار مختلف مخاطبان شبکه سهند پخش می‌شود. همچنین گفتگوی ویژه خبری با حضور رئیس ستاد انتخابات استان نیز روز ۱۹ شهریور در خبر ۲۳ شبکه سهند ترتیب داده می‌شود.

راستگو معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی هم با تجلیل از ابتکار عمل صدا و سیمای استان در زمینه کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: توفیقات در این زمینه یک اطمینان برای تولید و پخش تبلیغات انتخاباتی دور دوم هم ایجاد کرده است.

او افزود: این شیوه برای اولین بار در کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه می‌شود و کاندیدا‌ها می‌توانند پوستر و عکس‌های تبلیغاتی را در محل‌های مجاز نصب کنند و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی را نیز بعد از پخش در شبکه سهند در فضای مجازی بارگذاری نمایند.

در این جلسه برنامه‌های تولید شده مورد بررسی قرار گرفت تا برای پخش رفع اشکال شده و نهایی گردد.

روز‌های پخش برنامه‌های تلویزیونی تبلیغات نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم
۱۵ و ۱۷ و ۱۹ شهریور
ساعات ۹ تا ۱۰
۱۷ تا ۱۸
۲۰:۴۵ تا ۲۱:۴۵

و برنامه‌های رادیویی هم روز‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸ شهریور ماه
ساعات ۹ تا ۱۰
۱۵ تا ۱۶
و ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰
اعلام شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه سهند انتخابات مجلس شبکه سهند برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون