Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی پایتخت از اجرای ششمین مرحله طرح ظفر در ۴۸ ساعت گذشته و دستگیری ۱۴۶ خرده فروش و کشف ۱۵۰ کیلو مواد مخدر خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه «طرح ظفر ۶» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح پاکسازی محله به محله در مناطق آلوده شوش، مولوی، هرندی و دروازه غار اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته با بهره‌گیری از ظرفیت تمامی پلیس‌های تخصصی و اجرای احکام قضایی، ۱۴۶ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

سردار رحیمی گفت: در این طرح بیش از ۶۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند که از این تعداد ۲۸۰ نفر در سرقت نقش داشتند؛ همچنین ۱۶ مالخر اموال مسروقه و ۱۲۰ نفر از اتباع بیگانه که معتاد بوده یا در امر خرید و فروش مواد دست داشتند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۲۱ باب خانه و ۲۷ واحد صنفی که مواد مخدر توزیع می‌کردند نیز پلمب شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طرح ظفر سردار رحیمی پلیس تخصصی معتاد متجاهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد